2018. október 22., hétfő

222. Kihívás | Őszre hangolódva 1. Falevelek

El is érkeztünk az őszre hangolódva kihívásom első állomására ami nem más mint a falevelek. Kicsit bajban voltam, mert valahova sikerült elraknom az elemtöltőm és most sehol nem találom, elsőre azt hittem ha laptopra dugom kábellel akkor tölt... de kiderült, hogy sajnos nem. Mert mikor elkészültem és készítettem volna a képeket látom, hogy nem töltött sajnos így végül telefonnal készítettem el a képeket.



Egy masura lakkot kentem fel két rétegben, már megvan egy ideje, de kezemre még nem kentem, egyszer a lábamra. Majd gondoltam ha már ezt kentem fel, akkor valami leveles mintát választok és így meglesz a témára a manikűröm. 






Eredetileg nem terveztem rá fedőlakkot de végül került rá, persze a képről lefelejtettem a lakkok közül.

Amit használtam:




* eveline sensitive 8in1 total action
* Masura Foggy Morning Coffee
* Avon mark. Gel Shine wild & bitte ( mint nyomdalakk )
* Pet'la Plate Feathers
* Seche Vite dry fast top coat


Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és a képeket is jónak találjátok, kénytelen voltam telefonnal fotózni (Samsug Galaxy S8+) szerencsére jó képeket készít a telefonom, de azért még is fényképezővel az igazi.

És persze ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.


6 megjegyzés:

  1. ú de gyors vagy! nekem nem biztos hogy mára belefér, de igyekszem! :) nem tudtam hogy az avonnal ilyen jól lehet nyomdázni. majd én is kipróbálom az itthoniakkal :D szép, egyszerű mani lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De csak azért voltam gyors mert már előre elkészítettem, csak így tudok időre bejegyzést készíteni ha már előbb elkészítem és megírom, mire ki kell tenni meg kész van, ha aznap kéne minden lehet hogy akár egy hetet is csúsznék, így ha van időm inkább előre elkészítem ha úgy jön ki akár egy héttel előbb is :) Én annak is örülök, ha utólag pótolva van :) Gondolom mindegyikkel nem is lehet, ez pl egy rétegben is szuper, majd lesz róla bejegyzés is csak még ki kell tennem, de egy próbát megér, de inkább azokkal amik egy rétegesek :) Köszi szépen, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
    2. igen, én általában 1-2 nappal előtte készítem el a témának megfelelő manit :) csúszok is néha :D úgyhogy lehet át kellene térnem a te módszeredre! :D

      Törlés
    3. Hát mióta gyerkőc van azóta csak akkor van időre bejegyzésem ha előbb sikerül elkészíteni, mert általában alvás időben készítem el amikor ő alszik, ha van olyan nap mikor nem alszik, vagy van fontosabb itthoni teendő a lakkozásnál akkor nem tudok készíteni manikűrt, így mindenképp napi 1x tudok mikor alszik, meg attól függ mennyit alszik, ha pl épp meg van csinálva a körmöm, tudnék is lakkozni akkor amiatt nem tudok mert nem akarom lemosni... így általában nincsenek kifestve a körmeim mikor ilyet tervezek, hogy tesztelni akarok, vagy a kihívásra akarok készülni, ha minden megvan akkor szoktam olyat amit hordok is, kivéve ha az egyik ilyen manikűröm amit készítek azt úgy hogy hordom is. :D

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jól sikerült a manikűr! (-: Szép a Masura lakk is. Én még em készültem, de fogok! (-: És még a telefonunk is majdnem ugyanolyan, nekem a kisebbik méret van, az S8. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Nekem is nagyon tetszik, csak sokszor voltam úgy hogy vagy kedvem vagy hangulatom nem volt épp ehhez az árnyalathoz :) Az nem baj, én örülök ha utólag is el van készítve, nekem már az is öröm :) Na de jó :D Én mikor néztem úgy voltam hogy akkor inkább a nagyobbat választom :) Na de már van újra elemtöltőm meg elemek, így a további képeket újra fényképezővel készítem majd :)

      Törlés