2018. október 15., hétfő

220. Kihívás | Kedvenc minta 8. Kedvenc újraalkotása

El is érkeztünk a kihívás utolsó témájához, ami nem más mint a kedvenc újraalkotása, nálam nem volt nagyon kérdéses mit fogok... De azért kíváncsi vagyok a többiek vajon melyik témát fogják újraalkotni.




Végül nem mást mint a 2. témát a sellőset alkottam újra, ugyanazokat használtam mint annál a manikűrnél is, csak most kisebbek a körmeim mint akkor voltak. Ha kíváncsiak vagytok arra a témára akkor ITT nézhetitek meg. 






Az alaplakk felkenése után két rétegben kentem fel a zöld lakkot, használtam gyorsan szárító körömlakkot, mert sajnos sietnem kellett. Majd erre jött a minta és szintén fedőlakk, majd letakarítottam a felesleges maszatokat ami a nyomdázással járt.

Amit használtam:




* Astor 7in1 Nail Care
*Moyra Gel Look No. 962 Leona
* Moyra Stamping Polish SP.06
* BORN PRETTY Flower Yarn S002
* Seche Vite dry fast top coat

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és tervezek majd egy összefoglalót is írni, eddig ilyet még nem írtam így remélem összejön.

És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.



6 megjegyzés:

  1. valahogy sejtettem hogy ezt a témát fogod újraalkotni :D és ezzel a lakkal :P ahogy akkor is, most is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát :D Nagy kedvenc lett, szóval muszáj volt :D Köszi szépen :)

      Törlés
  2. Ez nekem is a kedvenc mintám, ha érted, mire gondolooook. *3*

    VálaszTörlés