2018. október 8., hétfő

218. Kihívás | Kedvenc minta 7. Geometrikus

El is érkeztünk az utolsó előtti témánkhoz ami nem más mint a geometrikus minta. Igazából tetszik, csak most kb semmi elképzelésem nem volt, hogy mit kéne rá készítenem mikor volt időm, hogy akkor készítek rá. Végül készítettem manikűrt, és azt mondták rá hogy belefér a témába... de nem voltam elégedett, kerestem inspirációt, és találtam is valamit és készítettem manikűrt. De mikor a képeket néztem át hogy melyiket válasszam, megláttam az előzőt és visszanézve tetszett is, így azt is megmutatom.

Ezután a téma után már csak egy lesz vissza, nekem elvileg meg is van melyiket szeretném majd, de persze ez változhat addig amíg oda jutok, hogy elkészítsem na de majd kiderül.

1. Manikűr:





Ez a metálos halvány púderes nudos rózsaszínes lakk nagyon megtetszett lakknézegetés közben, így felkentem. Majd néztem, hogy olyan üres kéne rá valami... na de mi. Majd végül ez lett belőle. Három rétegben van a körmeimen a lakk, gyorsan száradt, szép kellemes színe van, erre nyomdáztam, fedőlakk is van a manikűrön.

Amit használtam:



* essence brushed metals 02 can't stop the feeling
* Supercick Lacquer Rum-Billie
*AP-41 (ez egy born pretty lemez másolata/utánzata, mert mire meg akartam rendelni azt már nem lehetett kapni)
* Seche Vite dry fast top coat


2. Manikűr:





Ennél a manikűrnél úgy voltam alapnak legyen az essence lila lakkja amit még nem próbltam ki, így legalább az is meglesz. Nagyon szép színe van, két rétegben jól fed, a száradására nem emlékszem. Használtam gyorsan szárító fedőlakkot. Láttam egy nyilas manikűrt így úgy döntöttem é is olyat szeretnék.

Amit használtam:



* Moyra Stamping Series folyékony bőrvédő˛liquid tape
* essence the gel 118 ultra violet
* Moyra Stamping Polish SP.09
* Moyra Stamping Plate 38 - Aboriginal
*Seche Vite dry fast top coat


Ez a két manikűr lett volna a témára készített manikűrjeim, remélem azért nektek is tetszett, nekem nagyon.

És ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.




3 megjegyzés:

  1. Nekem is mindkettő nagyon tetszik!! (-:

    VálaszTörlés
  2. imádom ezt a moyra lemezt, szerintem az egyik kedvencem :) az első olyan cukorkás nekem, amit a vásárokban lehet kapni :P nyammi jól sikerültek, de szerintem az első jobban passzol a témához

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az egyik kedvenc lemezem :) Köszi szépen :) Mikor hordtam is tetszett, meg vissza nézve is, így mindenképp meg akartam mutatni, örülök hogy eltaláltam ezzel a manikűrrel amit kellett :)

      Törlés