2018. október 17., szerda

221. TESZT | BPS BORN PRETTY-Spring Garden-L003, BP-WN03/Throne, BP-WN05/Pure, BP-AC06/Ariel Mermaid

A Born Pretty Store nemrég ünnepelte a 8.-ik születésnapját és ennek keretében választhattam termékeket, illetve írnom kellett róla, hogy másokhoz is eljusson mert nagy akciók és ajándékok voltak az alkalomból. Én három nyomdalakkot és egy lemezt választottam, most ezt egy bejegyzésben szeretném megmutatni.







Elegáns fehér tokba érkeztek mind a nyomdalakkok mind a lemez. Nekem nagyin tetszik ez az új fajta fehér tok. Eddig a tokkjukba tároltam a lemezeim, de nemrég olyan tárolót sikerült vennem amiben úgy nehezen fértek el a lemezek, így már tok nélkül tárolom a lemezeim.

Nyomdalakkot eddig még nem próbáltam a márkától, így ezek az első nyomdalakkjaim. Mindig Moyrát használtam, így ahhoz tudok csak viszonyítani.

BP-WN03/Throne




Gondoltam kipróbálom mint körömlakkot is, egy rétegben van a körmeimen, szerintem jól teljesített, nyomdalakknak is elégedett vagyok vele. Ha valaki lakknak is használná az viszont figyeljen mert ha kimegy és vagy nem használ bőrvédő latexet nehezen lehet letakarítani. Lehet nekem se a feketével kellett volna kezdenem, na de mindegy. Száradást nem figyeltem, mert használtam gyorsan száradó fedőlakkot.

Matt változata





BP-WN05/Pure




Talán a fehér változatot mondanám kedvencnek, nagyon tetszett az összhatás- Ugyan az mint a fekete, egy rétegben is kipróbáltam és nyomdalakknak is. Mivel nagyon kíváncsi voltam rájuk így a minták alá nem használtam semmi színt.

Matt változat




BP-AC06/Ariel Mermaid




Lehet ennél a színnél választhattam volna valami alapszínt, de telefonon teljesen jól lehet mindent látni, sajnos még mindig nem került elő az elemtöltőm... ha nem is fog kénytelen leszek venni egyet, mert lassan jön a szürkületi fényviszonyos idő, így a vaku miatt inkább a fényképezőgépet szeretem használni. Nagyon szép kellemes színe van egyébként, nekem nagyon tetszik.

Matt változat





Amit használtam:




* Moyra Stamping Series Folyékony bőrvédő Liquid Tape
* BP-WN03/Throne
* BP-WN05/Pure
* BP-AC06/Ariel Mermaid
* BORN PRETTY-Spring Garden-L003
* Seche Vite dry fast top coat
* trend it up uv powergel matte top coat


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet, én nagyon szeretem a Born Pretty termékeit.




Ha megtetszett volna bármelyik termék akkor a felsorolásnál a nevére kattintva kiadja hozzá a linket. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

8 megjegyzés:

  1. Ahw, hát már a csomagolásuk is olyan gyönyörű szép, a nevükről nem is beszélve. Imádom ezt a nyomdalemezt, olyan kis különleges minták vannak rajta. *3* A három mani közül nekem a fehér tetszik a legjobban, mattan és fényesen egyaránt. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen szép elegáns a csomagolásuk *-* Nekem is a fehér lett a kedvencem *-* Köszi szépen, örülök, hogy tetszenek ♥

      Törlés
  2. Nagyon szépek a manikűrök! (-: A feketéből a fényes, a fehérből a matt, és a zöldből is a fényes tetszik jobban. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés
  3. nekem régi üveges bps nyomdalakkom van (ebay-ről amúgy :D) és azt is irtó nehéz letakarítani mindenhonnan (lemezről, bőrről) de sokkal jobb a fedése és a mélysége mint a moyra-nak, amit amúgy én is tökre szeretek, szóval nem panasz, csak mint tény mondom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ezek az első nyomdalakkjaim, de elégedett vagyok velük, a Moyrát is nagyon szeretem, pl a fekete és fehér nyomdalakkjaikat sima lakknak is használom, emiatt ha kell valószínű újraveszem, de szerintem is nagyon jó a fedése a Born Pretty nyomdalakkjaink, így biztos szerzek még be pár árnyalatot :)

      Törlés
  4. Nagyon szuperek a lakkok nekem a fekete tetszik a legjobban :) de mindegyik nagyon szep

    VálaszTörlés