2019. április 29., hétfő

275. Kihívás | Tavaszi hangulat 6. Átmenet/Ombre

El is érkeztünk a következő témához, majdnem egy hete megvan a manikűröm de tovább nem jutottam. Aztán azt nem tudtam mikor fogok, de most lett egy kis időm, így gyors neki is álltam.

A mostani témánk az átmenet vagy ombre, nem tudtam épp melyikhez lesz kedvem így úgy voltam másnak is megadom a lehetőséget melyiket választja. 




Én végül az átmenet mellett döntöttem, már rég ki akartam próbálni két színnel, de valahogy mindig halogattam. Így most elkészítettem, igaz másik színekkel láttam de nekem a kollekcióból ez a két szín van meg, így úgy voltam vele egyszer kipróbálom, hát most jött el az az egyszer.





Sokat gondolkodtam rajta, hogy a szokásos lehúzhatót alapra készítsem el vagy úgy hogy hordom... végül amellett döntöttem hogy hordani fogom, nem is bántam meg mert nagyon tetszett a végeredmény.

Alaplakk felkenése után egy rétegbe kentem az arany lakkot, majd arra szivacsoztam az átmenetet. Ezt az essence feőjével kentem le, hogy ne vesszen el a holo csillogás a rendes fedőlakkom miatt. Ezután ment a rendes fedőlakk, majd miután mintát is sikerült választanom felnyomdáztam 2-2 körmömre. Ezen is gondolkodtam csak 2-2 köröm legyen vagy mind.... de végül örülök, hogy így hagytam, mindre sok lett volna. Majd a nyomdázott körmeimre is fedőlakkot kentem.


Amit használtam:





- Eveline Sensitive 8in1 total action
- NCLA Steppe
- NCLA Kamchatka
- essence Metal Shock Sealing Top Coat
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-WN03/Throne
- Nicole Diary - 034 

 Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! (-: Szerintem is kár lett volna minden körmön elfedni a szép átmenetet nyomdával, így pont jó lett! (-:

    VálaszTörlés