2019. május 6., hétfő

276. Kihívás | Tavaszi hangulat 7. Madár

El is érkeztünk a következő fordulóhoz... majdnem egy hete kész lenne a manikűröm, ha nem nézem el :D Pedig direkt megnéztem mi a következő téma és még is teljesen más témára alkottam :D Na de itt is van ( lehet azért egy bejegyzést készítek ha már elkészültem vele ). Első ötletem nem lett jó, vonalakon ülő apró madarak, inkább pontoknak látszottak, ugyan azt a mintát nem akartam mint egy előző madaras témánál, de végül találtam olyat ami tetszett.


 
Gondolkodtam milyen madarat kéne... végül a baglyot választottam és eredeti fekete ötletem helyett fehér lett. 





Ezt az alapszínt már kb 4 napja kiválasztottam, hogy az esős borús időhöz passzolni is fog, végül időm nem lett rá de még most is aktuális az időjáráshoz.

Lehúzhatós alappal kezdtem majd két réteget kentem a szürke franken lakkommal, ezt lekentem gyorsan szárító fedőlakkal és jöhetett a minta, majd a mintára ismét fedőlakk.


Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape 
- Franken Polish by Akane 
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Stamping Polish QB/T 2287-2011 4# ( ezt találtam az alján)
- Celebration BPX-L008

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.

 

1 megjegyzés: