2019. május 20., hétfő

278. Kihívás | Tavaszi hangulat 9. Matt

El is érkeztünk az utolsó előtti témánkhoz, de szerencsére lesz is egyből utána másik kihívás, most kicsit előbb elkészültem (bár előzővel is csak bejegyzésig nem jutottam) de most amíg van időm meg is írom a bejegyzést is hozzá. Sokat gondolkodtam mit kenjek, mivel előző manikűröm is matt volt így sok kedvem nem is volt hozzá... de végül egy matt lakkom használtam amit nemrég kaptam ajándékba két barátnőmtől. 



Nem bonyolítottam túl a manikűröm, lehúzhatós alapra kentem mert nem terveztem hordani, csak volt időm így elkészítettem hogy meglegyen. Egy réteg matt piros lakkal kentem ki ami viszonylag hamar megszáradt, arra valami indás mintát szerettem volna ami azért takar is meg nem is és nem teljes körmöset, azt is arany színnel, végül sikerült megfelelő mintát találnom ami tetszett is. Fedőlakk nincs rajta se rendes se matt.






Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- trend it up soft matte 014
- Moyra Stamping Polish SP.09
- Moyra Stamping Plate 31 - Lacelove 2.

 Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

2 megjegyzés:

  1. nem egy nyárias mani nekem, viszont nagyon szép, ősszel biztos csinálok egy ilyet én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nyárias, de nemrég kaptam a piros matt lakkot, meg egy kéket, nem szerettem volna fedőlakkal mattá tenni így a piros lakk mellett döntöttem, hamar megszáradt jöhetett a minta, így hamar megvoltam vele :) Köszi szépen :)

      Törlés