2019. május 27., hétfő

280. Kihívás | Tavaszi hangulat 10. Pasztell

El is érkeztünk az utolsó témánkhoz, bár nekem azért jött el hamar mert kb másfél héttel előbb elkészültem vele. Most volt időm meg ötletem is így elkészítettem. Pinteresten kerestem valami alapötletet, találtam is és hasonló manikűrt készítettem.


 Úgy igazi rendes pasztell lakkom nincs, de kerestem hasonlót ami pasztelles. Átmetesen manikűrt készítettem, kivéve a középső körmöm, oda csillámos lakkot kentem, illetve gyűrűs ujjam körmére nyomdáztam. 







 Lehúzhatós alappal kezdtem majd arra az essence fehér lakkja egy rétegben, egy rétegben már majdnem jó de nem tökéletes, viszonylag hamar szárad mert nem használtam gyorsan szárító fedőlakkot. Majd jött a szivacsozás az átmenettel, arra fedőlakk, a középső ujjam körmére pedig két réteg az ilnp fame lakkjából, majd a gyűrűs ujjam körmére a minta, mindegyiken van fedőlakk.

Amit használtam:




 - Moyra Stamping Series Liquid Tape
- ILNP Fame
- essence the gel 33 wild white ways
- Lovely St. Tropez Nr 3
- Lovely St. Tropez Nr 2
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Pet'la Plate the perfect one


Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Szerintem tökéletes ez pasztellnek! (-: A Fame nagyon szép, nekem saknos bebarnult. \-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök hogy tetszik :) Nem tudom mi lesz ha esetleg az enyém is bebarnulna, úgy már nem lenne az igazi :(

      Törlés