2019. május 16., csütörtök

277. Kihívás | Tavaszi hangulat 8. Elegáns/Szolíd

A manikűr már rég megvolt, bár nem a témára készült, sokat gondolkodtam rajta legyen-e vagy készítsek másikat... Végül úgy döntöttem az lesz a manikűröm a témára, így a lakkozás se friss illetve úgy voltam ezután nem biztos, hogy lesz kedvem hasonló manikűrhöz. Bár a bejegyzés végül nem készült el időben.


 
Ezt hordásra készítettem, nem volt sok ötletem csak valami nude mintával, fényesen nem tetszett a manikűr így kapott matt fedőlakkot, úgy már nagyon tetszett. Mivel matt így simán mehetne a matt témára is... gondolkodtam is, hogy vegyem-e egybe, de végül nem tettem és készítettem rá külön manikűrt. Fényesen nem fotóztam le mive akkor még nem blogra szántam.






Alaplakk után kentem fel egy rétegben a nude színt, igazából ez ilyen gyors manikűr volt, csak legyen valami sietnem is kellett vele. Használtam gyorsan szárító fedőlakkot is, hogy hamarabb száradjon. Utána jöhetett a minta, arra is került fedőlakk mert a matt fedőlakk sajnos elkeni a mintát, minta nélkül is úgy voltam hogy fényesen valahogy nem, majd minta után se tetszett a körmeimen... matt fedőlakk felkenése után már nagyon tetszett. 

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
-Avon True Colour Simply Cinnamon
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- trend it up uv powergel matte top coat
- Nicole Diary - 034



Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése