2019. május 30., csütörtök

281. Franken Polish by Akane 11. | Zöldes

Már elég régen volt franken lakkról bejegyzés, mostanában nem is szoktam készíteni, de egy 2018. augusztus 3.-ai instagram posztom meglátva eszembe jutott, EZ a poszt. Kitettem az akkor készült frankenem, kezembe akadt az üvege és gondoltam akkor írok róla, mert nagy kedvenc lett.







Az alapja az essence Glamaxy, mivel régen készült és úgy néztem nem is jegyeztem fel mikből így azt sajnos nem tudom megírni miket kevertem bele, de az biztos hogy sok zöld lakk, meg holo lakk is került bele. Két rétegben van a körmeimen, nem emlékszem hogy fedőlakkot használtam-e. Nekem nagyon tetszik a lakk, ilyesmi színt szerettem volna elérni mikor nekiálltam a kutyulásnak. Valami sellős színt, imádom a sellős színeket. Manikűrt is készítettem vele, és mi más mintával mint sellőssel.






Ez egy új lemezem volt akkor, így úgy voltam vele legalább ezt is kipróbálom, egyből két mintát is kipróbáltam róla. Az eredeti sellő a gyűrűs ujjamon lévő, a másikat hogy szembe legyen vele, úgy készítettem hogy átnyomdáztam egy másik nyomdával és így a "tükörképe" lett az eredeti mintának. Ezt is most próbáltam először, siettem is azért nehogy megszáradjon a minta, de szerencsére sikerült.

 Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Franken Polish by Akane
- essence Metal Shock sealing top coat
- Moyra Stamping Polish SP.07
- Born Pretty Nail Stamping Polish BP-WN03/Throne
- Seche Vite dry fast top coat
- UR-L019



Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, ez nem mostanában készült, csak mindig halasztva lett a képek szerkesztése illetve a bejegyzés megírása... na de most sikerült elkészítenem.

2 megjegyzés: