2019. június 17., hétfő

284. Kihívás | Nyárra hangolódva 3. Pálmafa

A következő témánk nem más mint a pálmafa, én nagyon szeretem a pálmafás mintákat, azt nem mondanám hogy sok ilyen mintám van de azért van szerencsére. Sokat gondolkodtam az alapszínen, mert átmenethez nem volt kedvem de végül megtaláltam a tökéletes alapszínt.



Egyik kedvenc essence lakkom választottam az indian summer árnyalatát, mivel már nagyon rég nem kentem fel így őt választottam.





Alaplakk felkenése után felkentem két rétegben a színt majd gyorsan szárító fedőlakkot kentem rá. Ezután jött a minta, majd a kis és hüvelyk ujjam körmeire egy essence lakk, nem tudom képeken mennyire lehet látni. Majd a mintára illetve a többire amire kentem másik lakkot azokat lekentem fedőlakkal.

Amit használtam:



- Eveline Sensitive 8in1 total action
- essence the gel 24 indian summer
- essence the gel 04 our sweetest day
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-WN03/Throne
- BM-S303 

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.
 

4 megjegyzés: