2019. június 24., hétfő

285. Kihívás | Nyárra hangolódva 4. Kaktusz

El is érkeztünk a következő fordulóhoz, ami nem más mint a kaktusz. Nem is tudom miért választottam, mert akkor még nem is volt ilyen mintám, ha jól tudom most is csak egy amit végül használtam. De nem bántam meg hogy témának választottam, aki ügyes szabad kézzel is szépet tud alkotni.


 Én a nyomdázást választottam, matricát készítettem,mert kitöltöttem a kaktusz zöld színnel, a kisujjam azt  azöld lakkot kapta, a többi körmöm pedig egy szép zöldes krém lakkot.






 Alaplakk után a krém lakkot két rétegben a sötét zöld lakkot egy rétegben kentem fel, a sötét zöldre kentem az essenc sealig fedőlakkjából illetve a mintára is miután felkerült. Én a moyra fólia ragasztóját szoktam használni ha matricát készítek, nekem eddig ez a módszer vált be. Mindegyik körmömön van fedőlakk, majdnem egy hétig ( lehet volt is egy hét ) hordtam a manikűrt, nekem nagyon tetszett a végeredmény.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Avon mark. Gel Shine Olive-it
- il était un vernis My Area of Expertis 
- essence Metal Shock sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-WN03/Throne
- Moyra transzferfólia ragasztó
- BP-A05 Strip Revolution

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

4 megjegyzés: