2019. július 1., hétfő

286. Kihívás | Nyárra hangolódva 5. Gyümölcs

A következő témánk nem más mint a gyümölcs, nem választottam kimondottan egy fajtát, hogy mindenki az éppen kedvére való gyümölcsöt választhassa vagy amilyen mintája épp van. Ezzel kivételesen elkészültem hamar, ha sikerül a tervem hogy többet is előre hamarabb elkészítsek akkor jelentkezek egy másik kihívásra is, amit csak akkor merek bevállalni ha a sajátommal jól haladok mert egy napra esik a posztolásuk.



Nem bonyolítottam túl a manikűrt, nyomda helyett végül vizes matricát választottam díszítésnek. Az alaplakk felkenése után egy réteg fehérre festettem ki a két középső körmöm, a többit pedig egy réteg piros lakkal, ezután kentem mindre fedőlakkot. Végül itt is használtam a matricák alá a transzferfólia ragasztót, a matricát a nyomdafejre tettem, és úgy helyeztem a körmeimre. A felesleget levágtam, picit körbetakarítottam majd a matricára is kentem fedőlakkot. 






Mikor elkészítettem még nem tudtam hogy hordani fogom-e vagy nem, végül annyira tetszett hogy a hordás mellett döntöttem... csak a kérdés a másik kezemmel mi legyen?! Mivel "sajnáltam" a matricákat "pazarolni" így a jobb kezemre nem került, hanem azt kifestettem a piros lakkal.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- essence the gel 33 wild white ways
- Color Alike mfV
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra transzferfólia ragasztó
- BPY35

Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

2 megjegyzés:

  1. Hát ha nem írod, hogy matrica, akkor simán elhiszem így képről, hogy szabad kezes munka a dinnye. 😂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó is lenne ha tudnék ilyet szabad kézzel 😂

      Törlés