2019. július 25., csütörtök

295. TESZT | Born Pretty - Artist - L008

Ez a lemez is nagyon megtetszett, sokszor nehéz is választani a sok jó közül, egyiken jobban tetszenek a minták mint a másikon. Ez is nagyon megtetszett így ezt is kértem, ezt a tesztet kötöttem össze egy avonos tesztel így az ott látott manikűrök itt is lesznek.




Nem is volt egyszerű választani hogy melyik mintákat használjam, így próbáltam úgy ami ment az adott színhez.

1. Manikűr:





Az alapszín két avon lakk az egyik a sötét alap a spilled ink árnyalat amire jött a hologram nevű árnyalat. Ezután került rá a minta.

2. Manikűr:





Ennél a manikűrnél is a spilled ink a sötét alap amire jött a mirage árnyalat és erre jött a minta.

3. Manikűr:





Ennél a manikűrnél is a spilled ink sötét árnyalata az alap és erre került a spectrum árnyalata majd erre került a minta.



A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemezt teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése