2019. július 15., hétfő

290. Kihívás | Nyárra hangolódva 7. Unikornis

Ezzel a témával is hamar elkészültem illetve a bejegyzés írásakor is épp azt hordom így kb két héttel előbb, bár az előző témára még hamarabb volt manikűröm és azt is nemrég írtam meg... de így van időm az ezutáni témára illetve az aznapra eső másik kihívásra is... Csak ne felejtsek el írni, hogy jelentkezzek rá.


 Mikor nekiállatam gondolkodtam mit kéne milyen alapszín, elsőre fehér majd azt elvetettem, majd a kezembe akadt az  ILNP Charmed lila lakkja, majd a Painted Polish lakkja, és végül a rózsaszín mellett döntöttem. Mivel eddig egyszer kentem fel a lakkot mióta megvan így amiatt is döntöttem mellette, csak kerestem valami hozzá illő krém lakkot is.





Alaplakk után a painted lakkot két rétegben kentem fel, a másik rózsaszínt ami egy avon lakk három rétegben. Annak ellenére hogy három réteges egyik kedvenc árnyalatom lett, imádom a színét. Majd fedőlakkot kentem mindegyikre a gyors száradás miatt, eredetileg csak a krém lakkra terveztem a mintát de végül került mindegyikre, mindegyiken van fedőlakk is a minta után. 

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Avon mark. Pink Illusions Pretty in Pink
- Painted Polish Rose Gold Romantic
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-WN03/Throne
- Moyra NO. 120 We Believe in Magic

 Nekem nagyon tetszett a végeredmény, szerettem hordani is, készült egy kép is az unikornisos táskámmal ami jelenleg a kedvencem. Ez a kép telefonnal készült.



Remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.



6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! És a táska is menő :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó kis mani, király ez a lemez és a krémlakk is nagyon bejön! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól sikerült, teljes az összhang még a táskával is! (-:

    VálaszTörlés