2019. július 22., hétfő

293. Kihívás | Nyárra hangolódva 8. Sellős

El is érkeztünk a nyolcadik témához így már csak két témánk maradt, egyenlőre semmi ötletem nincs új kihíváshoz de gondolkodok, mert valami kell. Persze én már rég megvagyok a témával jóval előbb, mert így sikerült jelentkeznem a manikűrvadász szülinapi fordulójára ami szintén ezen a napon kell majd posztolni és csak így mertem bevállalni ha annyira előre megvagyok a témáimmal.



 Az alapszín kiválasztása nem volt egyszerű sok olyan színem van amit szeretek használni de azért sikerült hamar kiválasztani melyik is legyen azok közül. Illetve a minta... de az is egész hamar meglett.





Ehhez a manikűrhöz már készült egy nagyon hasonló manikűröm, egy franken lakkos bejegyzésben, a franken szóra kattintva a bejegyzést is beadja. Nem teljesen lett ugyan az, mivel az alapszín más, a mintában is annyi a közös hogy a sellő pikkely lett ugyan az, illetve a sellők, csak itt két különböző sellőt nyomdáztam fel, majd a többi körmömre kagyló mintát választottam. Fedőlakk van a minta előtt és után is mert ezt a manikűrt hordtam is.

Amit használtam:






- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Masura Emilia
- Seche Vite dry fast top coat
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra Stamping Polish SP.06
- UR-L019


Remélem tetszett az elkészült manikűröm és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

 

2 megjegyzés: