2019. július 22., hétfő

294. Manikűrvadász 6. Születésnapi forduló

Elég régen volt más manikűrvadász, én mindig is szerettem ezt a kezdeményezést már jóval a blogom elindulása előtt is mindig figyelemmel kísértem a fordulókat. Minden egyes fordulót nagyon vártam miután a blogom elindult és elkezdtem részt venni rajta én is. Amit nagyon sajnálok az az, hogy már szinte senki nem blogol így erre a fordulóra csak hárman jelentkeztünk vagyis a háziasszonnyal együtt aki Bella négyen leszünk. Ilyen kevesen sose voltunk, kezdetekkor 40+ volt a résztvevők száma, sajnos szerintem ezek után nem fog több forduló lenni érdeklődés hiányába. Nem bántam volna akik abbahagyták ha másért nem legalább egy manivadász fordulón részt vettek volna így lettünk volna többen, de sajnos ez van.



Én majdnem lekéstem a jelentkezést is, a határidő után egy nappal eszméltem hogy előző nap volt a határídő... De szerencsém volt mert Bella rendes volt és felírt,  nem szerettem volna lemaradni róla. Most nem a hagyományos módon vadászunk egymástól, hanem külföldi körmösöktől instagramról. Az én párom Katia lett, előtte nem is ismertem őt, jól körbe is néztem hogy ki tudjam választani a nekem legjobban tetsző manikűrjét. Lett volna sok szép amit szívesen elkészítettem volna, de sajnos nekem sok olyan lakkom és lemezem nincs meg ami neki igen de végül megtaláltam az igazit. Elkészítette fényes és matt verzióban is így én is így tettem.

Amit vadásztam.

https://www.instagram.com/p/BkeMqmOhQjq/

https://www.instagram.com/p/BkiuOCJhaZ5/

Ő két posztba is kitette, én az első képen lévőt néztem de a második képen, hogy ne ugyan az a link legyen a másik posztot fogja megnyitni.

És az én változatom.

Fényes





Rendes alaplakkot kentem fel amire két rétegben kentem fel a bogyószínt ami egy miss sporty lakk volt, úgy néztem ez hasonlít a legjobban színre a képen lévő manikűr színéhez. Használtam gyorsan szárító fedőlakkot is, majd az essence glamaxy fedőlakkját használtam a pelyhekhez amire szintén kentem gyorsan szárító fedőlakkot, ezután jött a minta majd arra fedőlakk.

Matt





A fényes változat lefényképezése után kentem matt fedőlakkot rá ami egy trend it up matt fedőlakk volt. 

 Amit használtam:



- Eveline Sensitive 8in1 total action
- miss sporty 040
- essence glamaxy 34 glamaxy far, far away
- Seche Vite dry fasttop coat
- BP-WN03/Throne (fekete nyomdalakk amit nem vettem észre hogy lemaradt a képről)
- Trend it Up uv powergel matt top coat
- BP-L084

 Ez lett volna az én manikűröm, nekem tetszett hordásra készítettem bár még nem tudom meddig lesz fent, remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm. Mivel kevesen lettünk így nem lett kód készítve a fordulóhoz.

2 megjegyzés: