2019. július 18., csütörtök

291. TESZT | Avon True Nail Wear Pro | Hologram, Mirage, Spectrum

Már elég régóta nálam vannak az avon lakkok de valahogy sose volt időm nekiállni a tesztelésnek, így elég későn de csak elértem oda hogy elkészüljek. Közbe ideért a következő havi újdonság is, már azzal is megvagyok szerencsére, így oda is majd csak a bejegyzés fog kelleni. Hogy ne csak a lakkokat kenjem fel önmagukba így manikűrt is készítettem mindegyik lakkhoz, amit szintén egy teszttel kötöttem össze, egy lemezével, így ezek a manikűrök ott is láthatóak lesznek.



Mikor ezeket a lakkokat megláttam nagyon megtetszettek, kicsit különlegesnek láttam, majd mikor kézhez kaptam láttam, hogy önmagukban nincs fedésük csak sötét alapon így sötét alapra került mind a három árnyalat. Nem feketére végül hanem szintén egy avon lakkra ami egy rétegben fed és sötét kék ami már majdnem feketének tűnik, ezért is választottam alapnak. Ez pedig az Avon mark. Gel Shine Spilled ink árnyalata.

Hologram:





Lehúzhatós alapra készítettem majd arra rendes alaplakk, a sötét szín majd egy réteg a lakkból. Mivel elfelejtettem lakkos üveges képet készíteni így hoztam képet a lakkról is.




 A gyors száradás miatt kentem fedőlakkot majd utána a minta amire már nem kentem fedőlakkot. Az ezüst nyomdalakk a BP-WN02/Time fly árnyalata.

Mirage:




Ennél a manikűrnél is lehúzhatós alapot kentem amire ment még rendes alaplakk is, majd a sötét alap és arra a szín egy rétegben. 



Fedőlakk itt is csak a színen van a mintára már nem használtam, a nyomdalakk pedig a Moyra Stamping Polish Sp.06 árnyalata.

Spectrum:




Itt is lehúzhatós alappal kezdtem majd rendes alaplakkal amire jött a sötét alap majd egy réteg a színből. Mindegyik lakkot könnyű volt felkenni, az ecsetével könnyű volt a lakkot vezetni. Kicsit erre a mirror powder hatásra emlékeztetnek engem a lakkok, szerintem hasonló mint azok.Nekem mind a három árnyalat nagyon tetszik.



Fedőlakk szintén a színen van a mintán már nincs, nyomdalakknak a born pretty stamping polish 4# árnyalatát használtam. 


A minták pedig egy born pretty lemezről vannak az Artist - L008 lemezéről, a mintákat be is jelöltem amiket használtam.


Remélem tetszettek a manikűrök amiket készítettem. Nektek valamelyik lakk megvan? Van kedvenc avon lakkotok?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a manikűrök! A lakkok is, de azért sajnálom, hogy kell alájuk sötét alap..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igen nekem is nagyon tetszenek, csak ez a baj hogy kell a sötét alap, nem tudom önmagukba hány rétegben fednének, mert az első elég gyenge volt és akkor döntöttem el, hogy sötét alapon lesznek

      Törlés