2019. július 11., csütörtök

289. TESZT | Born Pretty - Artist - L007

Eredetileg ezt a lemez tesztes bejegyzést akartam utolsónak hagyni, de mivel már készült hozzá egy minta egyik kihívásom témájára így úgy döntöttem még is ez lesz az első lemez amiről kiteszem a tesztet. Majd lesz még két lemez amiket avon lakkokhoz használtam, így ott se csak maga a lakk van, hanem manikűr is illetve így meglettek a manikűrök a lemezekhez is.





Mikor választottam a lemezt nagyon tetszettek a minták, mikor meg ideért nem tudtam eldönteni melyik mintát/mintákat is használjam, valahogy nem tudtam elképzelni milyen alapra milyen színnel... de végül azért sikerült és tetszettek is az elkészült manikűrök.

1. Manikűr:





Ezt manikűrt az egyik kihívásomra készítettem, a nyárra hangolódva második témájára a neonra. Sok mindent nem tudnék hozzáfűzni hiszen készült egy bejegyzés is róla, így ott meg lehet nézni a neonra kattintva beadja a hozzá tartozó bejegyzést.

Amit használtam:


-  Eveline Sensitive 8in1 total action
- essence the gel 33 wild white ways
- Moyra No. 65
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Superchic Lacquer Rum-Billie
- Seche Vite dry fast top coat
- BORN PRETTY - Artist - L007


Végül ahelyett hogy elkezdtem volna begépelni bemásoltam a bejegyzésből, mivel ide készült kép a használt termékekről a másik két manikűrnél is lesz, de a többi tesztnél nem.

2. Manikűr:






Mostanában mindig hordtam a az aktuális manikűröket, de most nem csak a tesztre készítettem, mert így is igazából csúszásba vagyok velük mert valahogy sose volt úgy rá időm, így mikor volt gyors elkészítettem. Ha csak a lehúzhatós alapot használom akkor sajnos ha van valami köröm hiba azt kiemeli, nekem most sajnos van így arra ment rendes alap lakk is, majd úgy rá a többi réteg lakk. Igazából ezt illetve a másikat készítettem legutoljára, mert akkor még úgy voltam ezt teszem ki utoljára.

Lehúzhatós alap után egy rétegbe kentem a kék lakkot, ez eredetileg ilyen satén matt hatású de mivel azért siettem lekentem gyorsan száradó fedőlakkal, így nem maradt meg az a hatása. Utána jött a minta amire már nem került fedőlakk.

Amit használtam:



- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Trend it Up Shimmer Matte 020
- Seche Vite dry fast top coat
- essence Marble Mania 03 Silver Twister
- BORN PRETTY - Artist - L007

3. Manikűr:






Itt is mint a fentinél lehúzhatós alapra ment amire kentem rendes alap lakkot is, majd erre ment két rétegben a narancs színű lakk, igazából még átlátszott a körömvég de harmadik réteget nem akartam kenni, nem is tudom elég lett-e volna, végül úgy próbáltam a mintát is választani hozzá hogy ne látszódjon. Én képen nem is látom, kentem rá gyorsan száradó fedőlakkot, majd a minta amire már fedőlakk nem került.

Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Maybelline Colorama 155
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Metal effect No. 301
- BORN PRETTY- Artist - L007




A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

Nekem mindegyik manikűröm nagyon tetszett, akkor is ha végül nem hordtam. A lemez minőségében most se csalódtam így bátran tudom ajánlani. A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.

  
Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése