2020. július 20., hétfő

449. Franken Polsh by Akane 18. Lila

Végül a tervezett franken bejegyzés helyett az avon bejegyzés került ki, mert közben megkaptam. Így egy hetet csúsztattam a franken lakkos bejegyzést, időben elkészültem vele illetve időm is volt lakkozni így akkor  a képeket is elkészítettem és felírtam mikből készült a franken lakkom.





Már egy ideje megvolt az ötlet egy franken lakkra így végül el is készítettem amint tudtam. A színárnyalata az lett amit szerettem volna illetve sötét árnyalatban képzeltem el de szerencsére nagyon jól sikerült nagyon tetszik a végeredmény.






Egy born pretty fekete nyomdalakknak az üvegébe kevertem( be volt száradva kevés volt, de végül hígítottam és egy szintén ugyan olyan állapotú moyra feketével összekevertem így lett fekete nyomdalakk belőle a moyra üvegébe) abba öntögettem bele a lakkokból, arányokat nem tudok sajnos írni, volt amiből csak pár csepp volt amiből kicsit többet tettem bele.



 Szintén hoztam képet az ecsetéről is, mivel nyomdalakk így eddig az ecsete nem volt szempont de szerencsére szépen lehet vele felkenni a lakkot.


Amikből készült:

- Moyra No. 934 Caroline
- Avon mark. Gel Shine into the dark
- Avon mark. Gel Shine spilled ink
- Avon Pro Colour in 60 seconds Insta-glam
- ILNP Charmed
- MY_DANCE 06
- MY_DANCE 11
- Different Dimension Resfeber
- Cirque Colors Smoky Quartz
- Zoy Storm
- Polished for Days Rudolph
- Moyra Holographic No. 251







 Hordtam a manikűrt így alaplakkal kezdtem, majd egy rétegben a franken lakkom, mostanában a franken lakkjaim két rétegesek régebben inkább egy rétegesek voltak, de ez most megint egy réteges lett. A körmeimen is csak egy rétegben látható, fedőlakk nincs rajta csak a moyra vízbázisú fedőlakkját kentem rá. Nagyon szépen sütött a nap így el tudtam kapni a holo csillogását, nagyon szép szerintem, próbáltam árnyékban is de azok nem lettek olyan jó képek így olyat nem választottam.







Mivel annyira tetszett így nehezen választottam valami mintát rá és azt is csak a gyűrűs ujjam körmére. Egy ideje szerettem volna fólia nyomdalakkot venni, nemrég sikerült is és akkor már fóliát is vettem, így gondoltam kipróbálom azokat. Nem lett a legjobb de elsőnek úgy vagyok vele elmegy. Itt már van rajta rendes fedőlakk is a manikűrön. Napsütésben sajnos a minta úgymond elveszik kb semmi nem látszik belőle így ehhez árnyékba készült képeket hoztam amik szerencsére sikerültek is, egy kis napsütéses kép is lett amin azért látható még a minta is.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Moyra Stamping Series SP Aqua top coat
- Moyra Stamping Series FP.01 Black
- Moyra transzferfólia No. 137
- Moyra Stamping Plate 31 - Lacelove 2.
- Seche Vite dry fast top coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése