2020. július 28., kedd

450. TESZT | BPS | Nicole Diary - 106



Végül majdnem 3 hónap után de ideért a teszt csomagom, aminek tartalma 3 nyomdalemez és ebből az egyiket szeretném most megmutatni. Kicsit kések a bejegyzéssel bár a manikűrök időben megvoltak csak tovább nem jutottam. Általában nyomdalemezeket szoktam választani, de ezután a három lemez után majd lakkok lesznek. ( egyik csomag ideért 4 lakk, illetve van egy csomag ami még nem szintén 4 lakk )

 Nagyon sokféle lemezem van, sokféle minták tetszenek, persze mindig vannak aktuális kedvenc kategóriák, kedvenc lemezek illetve kedvenc minták. A virágos és leveles mintákat is nagyon szeretem, ezen is ilyen minták találhatóak.






Erről a lemezről van szó, innen a nagy kedvenc mintám a második sor harmadik mintája, terveztem az elsőt is használni de pont nem volt nálam sárga lakk így az sajnos elmaradt de tervben van hogy majd készítek vele manikűrt. 

1. Manikűr





Ez a manikűr lett az első, hétfői lakkozásom, hét közepén érkeztek a lemezek (szerda vagy csütörtök) és pénteken nem bírtam ki és kipróbáltam a lemezt, azt a mintát ami a kedvencem lett róla. Így ez a manikűr az ötödik napos lakkozásomra készült, illetve másfél hétig hordtam is, nem volt semmi baja a lenövésen kívül amin meg is lepődtem. Majd szerdai nap mostam le és készítettem el a másik két manikűrt a lemezhez. A másik két manikűrnél nem a minionom lesz mert azt elfelejtettem magammal vinni (nem otthon készítettem a másik két manikűrt) így mást kellett keresnem helyette, kaptam egy nagyon szép termoszt és azzal készítettem el. Jelenleg is ez van a körmeimen mert a másik két manikűr után újra elkészítettem ez annyira kedvenc lett, igaz most nem lett olyan tartós sajnos de azt hogy miért nem azt nem tudom.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Essie Sugar Daddy
- Born Pretty Nail Lacquer BP-BD02\ La Vierge De Fer
- Born Pretty Stamping Polish 4# 
- Seche Vite dry fast top coat

2. Manikűr






Ennél a manikűrnél tudtam hogy valami rózsaszínes alapot szeretnék, de mivel nem tudtam két minta közül választani így mind a kettőt használtam. Az összes körmömre nem szerettem volna mintát így csak kettőre lett az 1-1 minta amit választottam.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Picture Polish Dorothy
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyra Stamping Series SP Aqua top coat


3. Manikűr





Ennél a manikűrnél se tudtam dönteni két lakk illetve két minta között így mind a kettő lett, egyik színre az egyik minta míg a másikra a másik. Nem bántam meg, hogy így döntöttem mert nekem nagyon tetszett a végeredmény.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- il était un vernis My Area of Expertise 
- Picture Polish Hope
- BP-WN01/In fire
- Moyra Stamping Serises SP Aqua top coat


A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.


A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.


Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettem a manikűrök. Nekem ezek közül a középső a kedvencem, szerintem azért, mert színben is közel áll hozzám. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, igen így szokott lenni akihez amelyik közepebb áll az a kedvenc :)

      Törlés