2017. december 11., hétfő

169. Kihívás | December színei - Kék

El is érkeztünk a harmadik fordulóhoz ami a kék szín. Most előre elkészítettem a manikűröm, hogy ne járjak úgy hogy nem lesz rá időm, vagy a bejegyzés megírása marad el... A pirosnál megvolt előtte való nap a manikűr képek, gondoltam másnap megírom van időm... végül aznap nem de másnap sikerült azért.



Ez a manikűr a második verzió, mert az első sajnos nem tetszett, így annak lemosás lett a vége. Igazából most se bonyolítottam túl, bár nálam az a free hand verzió, amire se időm se kézügyességem sincs... Így mindig a nyomdához nyúlok, ha díszítésről van szó.









Most se volt másképp, alaplakk felkenése után kifestettem két rétegben a kék lakkal, majd arra fedőlakkot kentem, hogy gyorsabban száradjon. Ezután került fel a minta a körmeimre amit szintén fedőlakkal zártam.

Amit használtam:
- essence SOS Power Repair
- Picture Polish Cosmos
- Moyra Stamping Polish SP.08
- Moyra Stamping Plate 36 Winter is Coming
- Seche Vite dry fast top coat


Remélem azért tetszik az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.




6 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a kék, jó kis mani lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett és ez a kék lakk...kell nekem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Megértem, nekem is nagyon sokáig csak kívánság listás volt, de végül sikerült beszerezni :)

      Törlés