2017. december 15., péntek

172. TESZT Beauty Bigbang My_Dance Nail Laquer 06.


Még tavasz nyár környékén kaptam meg a két választott lakkot, ha jól emlékszem még akkor meg is csináltam a manikűrt, csak nem jutottam a bejegyzésig... na de most.





Egy gyönyörű halvány rózsaszín holo lakk, két rétegben van a körmeimen. Nagyon szépen holózik a napsütésben/lámpafénynél, emlékeim szerint akkor is nagyon szép ha épp nem éri fény.






Az ecsetével nem volt gondom, az állaga is pont jó, könnyű volt felvinni a körmeimre. Imádom a holo hatását, eddig négy lakkom van ettől a márkától és mindet imádom. 



Készítettem képet az ecsetéről is, így akkor már ezt is megmutatom.

Készítettem manikűrt is hozzá.




Alaplakk felkenése után kifestettem két rétegben a rózsaszínnel, majd erre nyomdáztam a Moyra arany nyomdalakkjával (SP.09) az és a Bory Pretty Geometry BP - X17 lemezzel, majd fedőlakkal zártam.


Amit használtam:




- essence SOS Power Repair
- My_Dance nail laquer 06.
- Moyra Stamping Polish SP.09
- Geometry BP - X17
- RdeL Gel Nail top coat





Ha megtetszett nektek is akkor ITT tudjátok megrendelni, én csak ajánlani tudom nekem. Ha pedig használjátok az AKANE kódok 10%-ék kedvezmény is jár. 

2 megjegyzés: