2017. december 19., kedd

176. TESZT BPS Geometry BP-X17

Mikor ezt a lemezt megláttam tudtam, hogy KELL! Nagyon tetszik az összes minta rajta, annyit előre elárulhatok, hogy a minőségében sem csalódtam.





Három manikűrt készítettem a lemezzel, ebből kettőt lehetett már látni a két My_Dance lakkok tesztjénél. Ennél is úgy voltam, hogy van 2 tesztelni való lakk és egy lemez... Így a két lakkhoz manikűrnek a lemezről használtam mintát, ami így adott volt a lemezhez is mint manikűr.

1. Manikűr:




Az alapszín a My_Dance 06. számú lakkja amire a Moyra arany nyomdalakkjával nyomdáztam, majd az RdeL Gel Nail feőlakkját használtam.

2.Mamikűr:




Alapszínnek a My_Dance 11. számú lakkját használtam, nyomdalakknak a Moyra ezüst nyomdalakkját és az RdeL Gel Nail fedőlakkját.

3. Manikűr:




A nude szín egy Farmec nevű Nr. 13 számú lakkja két rétegben, a két középsőn alaplakk után került fel a minta a Moyra fekete nyomdalakkjával, majd az RdeL Gel Nail fedőlakkját használtam.



Ha megtetszett a lemez akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódot jár 10%-ék kedvezmény is, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

4 megjegyzés:

  1. Nincs meg ez a lemeze, és nem értem miért :( Nagyon szuper minták vannak rajta, a manik is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd biztos meglesz, ha azóta nem lett meg, nekem is nagyon tetszenek róla a minták, meg az ilyen típusú minták :) Köszi :)

      Törlés
  2. A harmadik manikűr a kedvencem, de a másik kettő is szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Örülök, hogy tetszenek :)

      Törlés