2017. december 16., szombat

173. Kihívás | December színei - Fehér

Most tartunk a kihívás közepénél, remélem sikerül a többi fordulónál is időben elkészülnöm a manikűrrel, illetve a bejegyzéssel. Ha van úgy időm és ötletem akkor inkább elkészítem előbb is. Most hétfő van és majd csak szombaton lesz aktuális a téma, de nekem most szerencsére volt időm is alkotni, illetve ötletem is. Lakkozás közben döntöttem el, hogy végül milyen legyen, és nagyon tetszett a végeredmény.




Mint minden lakkozást ezt is az alaplakk felkenésével kezdtem, azt a fehéres lakkot amit végül választottam lehet még nem is használtam. Tavalyi téli kollekciós essence lakk, mattra szárad, de a manikűr fényes fedőlakkot kapott. Eredetileg mattra terveztem, de annyira tetszett fényesen, hogy úgy hagytam. Ha majd vállalható lesz még a manikűr akkor lemosás előtt ( ha nem jön le egészben mint mostanában szokott 1-2 nap múlva... második üveg essence SOS Power Repair az alapplakk, elsővel ilyen gondom nem volt, most nem tudom miért van... ) akkor kipróbálom matt fedőlakkal is és teszek be arról is képet.






Az alaplakk felkenése után két rétegben festettem ki a körmömet, arra jött a pelyhes?! szerű fedőlakk, erre fehérrel nyomdáztam hópelyheket. Eredetileg mást akartam de végül a hópehely mellett maradtam, majd fedőlakkal zártam. 

Amit használtam:




- essence SOS Power Repair
- essence Winter Wonderful! 01. The Frosted
- essence Winter Wonderful! 01. A Winter's Tale
- Lovely Matt White N. Matt White
- Pet'la Plate ho-ho-ho
- Seche Vite dry fast top coat

Mostanában elmaradtak a képek a használt dolgokról, pedig magamból kiindulva én jobban szeretem ahol nem csak fel van sorolva, hanem kép is van a használt termékekről. Nem mondom, hogy mostantól mindig lesz mindegyiknél, mert sokszor már nincs időm lefotózni, de ha tudok akkor hozok képet.

Közben készült matt verzióban is, igaz nem a bejegyzésben szereplő manikűr, nagyon tetszett, így miután kénytelen voltam leszedni ugyanazt készítettem el újra és azt kentem le matt fedőlakkal.

Matt verzió:





Remélem tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.









2 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett, mostanában én is többször használom a matt fedőmet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen én is szeretem, csak sokszor annyira tetszik fényesen, hogy végül nem kenem le :) Pedig szeretem a matt verziót is :)

      Törlés