2020. augusztus 3., hétfő

451. TESZT | BORN PRETTY - Spring Garden- L013

Hozom is a következő lemezről a tesztet, ha szerencsém van és úgy haladok ahogy szeretném időben meg is leszek a lemezekkel. Annyira kíváncsi vagyok a lakkokra azokat tesztelném nagyon, de előbb a lemezeket kell így ahogy időm engedi azt csinálom. 


 
Ma készítettem két új képet, egyet az avonhoz illetve egyet ide, úgy voltam lehet nem ártana már valami új, frissíteni a régi képet. Nekem nagyon tetszik ez az új kép, remélem nektek is.


 Mindig is tetszettek az ilyen cseresznyevirág témájú minták, így mikor ezt megláttam nem is volt kérdéses hogy ez a lemez a kell kategória.


1. Manikűr





Ennél a manikűrnél tudtsm hogy rózsaszínnel szeretném a minta színét és ehhez választottam ezt a fehéres csillámos színt, sajnos a rózsazszín annyira beleveszik túl világos és semmit nem lehetett látni így b terv nyomdázok rá egy sötétebb színnel ami  akis virág sziromnál be is vált ( Avon Jelly nail sorbet, Raspberry Sorbet) de a nagy mintánál valahogy nem volt jó, így végül egy harmadik lakk után nyúltam ami jó volt. A kisujamnál olyan mintha homályos lenne, de nem az csak így sikerült tripla nyomda, nekem olyan "3D" effektes kicsit. Használtam fedőlakkot is a gyors szárídás miatt, de legutoljára az utolsó nyomdázás után már nem.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- essence the little x-max factory 02 let's take an elfie
- Seche Vite dry fast top coat
- MoyraStamping Polish SP.19
- Avon Jelly nail sorbet Raspberry Sorbet
- Creative nail design #428 Rich Ruby

2. Manikűr





Nem bonyolítottam túl, kiválaszottam az alapszínt és a minta színét, majd a két középsőre nem tudtam dönteni két minta közül melyik legyen így végül mind a kettő lett, fedőlakk nincs rajta. A minta sajnos nem lett tökéletes de ez nem a lemez hibája hanem a fekete nyomdalakkomé.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Essie Tart Deco
- Moyra Stamping Polish SP.06

3. Manikűr





Ezt a manikűrt se bonyolítottam túl, a kiválasztott színnel kifestettem a körmöm, majd nehezen de választottam mintát is, itt se tudtam dönteni és három mintát is kiválasztottam. Gondolkodtam fedőlakkon mert a fehér nyomdalakk mattra szárad de nagyon tetszett a lakk olyan szép fényes volt így nem kentem semmi fedőlakkot rá. Képen nem tudom mennyire látszik a lakk fénye miközben a fehér nyomdalakk meg matt.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Moyra Gel Look No. 932 Justine
- Born Pretty Stamping Polish 4#



A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.


A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.


  

Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése