2020. augusztus 19., szerda

453. TESZT | BPS | Holo Series Nail Polish Laser Glitter Nail Art Varnish Polish | BP-FH08 Titan Anger

 Lakkokat nem nagyon szoktam kérni, persze előfordult már, így lett pár nyomdalakkom is illetve egy holo fedő ami nagy kedvenc lett. Most holo lakkokból álló kollekcióból választottam lakkokat, most az egyiket szeretném megmutatni a négyből (már a következő teszt csomagom a szinté négy ilyen lakkokkal is ideért, illetve beszerzés alatt a maradék nyolc lakk amiből áll a kollekció)



Kicsit késve sikerült ez a mostani bejegyzés, vendégek meg költözés... de most itt vagyok és hozom is a tesztet a lakkról. Én nagyon szeretem a holo lakkokat, azok a gyengéim, bármilyen színben jöhetnek. Persze a kedvencem  piros, van is belőle pár, ez a mostani is egy pirosas árnyalat lesz.
 

 
 
Az üvegről majdnem elfelejtettem képet készíteni, általában minta előtt az üveggel szoktam de most azt is a minionnal készítettem, így  készítettem gyors két képet róla.
 



 
Nagyon szép a színe is és a holo hatása is, annyira nem vagyok otthon a fogalmakban de én ezt lineáris holonak mondanám, azok a kedvenceim, a glittereseket annyira nem szeretem a lemosásuk és a tömény glitter miatt.





 Készítettem manikűrt is hozzá, képen sajnos nem annyira kivehető a minta, nem akartam se feketét se fehéret, se aranyat vagy ezüstöt, ez meg inkább olyan rezes árnyalat így emellett döntöttem. Élőben lehet látni rendesen, de a lakk holo hatása teljesen elnyomja a mintát.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- BP-FH08 Titan Anger
- Moyra Stamping Series SP Aqua top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- Avon True Colours Cooper Gleam
- Moyra Stamping Plate 38 - Aboriginal


A lakkot tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.
 
 
 Ha megtetszett a lakk, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése