2020. augusztus 24., hétfő

454. TESZT | BPS | Holo Series Nail Polish Laser Glitter Nail Art Varnish Polish | BP-FH12 Make You Crown

 Ezzel  a bejegyzéssel már nem szerettem volna annyit késni mint az előzővel, így mikor volt pénteken úgy egy kis időm gyors elkészítettem. Úgy voltam legyen és ha megint lesz úgy időm folytatom tovább. Igaz most emiatt nem is hordásra készítettem el mert annyi időm nem volt, de ha úgy lett volna akkor hordom is a manikűrt.



A mostani árnyalat egy gyönyörű kék szín, szerintem ilyen színem nincs is még a készletemben, főleg nem olyan ami ennyire holo lenne mint ez.





Most nem felejtettem el képet készíteni az üvegérő, bár az ecsetes kép nem olyan lett amilyen szerettem volna.





Alaplakk után két rétegben festettem ki a körmeimet, amit az előző lakknál elfelejtettem írni. Jól kezelhető a lakk, egy hátránya van picit büdi de semmi más, szépen fed két rétegben. Itt nincs rajta semmi fedőlakk csak maga a lakk van,feleslegesnek éreztem a fedőlakkozást így hogy nem hordtam.





Először gondolkodtam milyen szín illetve mintát kéne használnom, tudtam vagy fehér vagy fekete, mert a többi olyan színt ami nem ilyen, mint pl egy arany ezüst hasonló színek valószínű nem látszanának így inkább a fehéret választottam az előző manikűrből kiindulva, hogy azt elkerüljem. Majd végül egy új lemezről választottam a mintákat is és nem bántam meg, nagyon tetszett a végeredmény. Sajnáltam is hogy nem hordásra tudtam elkészíteni.


Amit használtam:


- Eveline Sensitive 8in1 total action

- BP-FH12 Make You Crown

- Born Pretty Stamping Polish 4#

- Nicole Diary-061



A lakkot tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.




Ha megtetszett a lakk, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése