2020. augusztus 10., hétfő

452. TESZT | BORN PRETTY - Pure World - L001

Ehhez a lemezhez már akkor megvolt az első manikűr ötletem mikor még az előző lemezt teszteltem, így alig vártam hogy legyen időm ezt a lemezt is letesztelni.


 

Erről a lemezről lenne szó, ezt még instagramon láttam, mármint erről manikűrt és tetszett meg, így mindenképp szerettem volna.

1. Manikűr





Ez volt az első manikűr ötletem illetve a gyűrűs ujjamon lévő minta, lakkozás közbe gondoltam legyen másik minta is, így végül három mintát választottam.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Painted Polish Rose Gold Romantic
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyra Stamping Series SP Aqua top coat

2. Manikűr





Ennél a manikűrnél tudtam melyik mintát illetve színnel szeretnék nyomdázni majd ahhoz választottam egy színt amivel kifessem a körmeim, annyit tudtm valami halvány nem túl élénk vagy erős színt szeretnék így végül ez a szürke lakk lett ami egy franken lakkom.

Amit használtam:

- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra Stamping Series SP Aqaua top coat


3. Manikűr





 Ennél a manikűrnél egy mintát választottam illetve egy másodikon gondolkodtam, majd kerestem valami alapszínt és ahhoz minta színt, de végül itt is három mintát választottam. Mikor bejelöltem milyen mintákat használtam láttam, hogy csak három minta volt amit nem használtam a lemezről.




A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



 
Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése