2019. szeptember 2., hétfő

308. Kihívás | Körömlakk színek 4. Pelyhes fedőlakk

A következő téma az egyik kedvenc fedőlakkom, a pelyhes sokszor mindenre IS kenném :D Igaz szokás szerint hamarabb megvagyok, olyan kb 1.5 héttel előbb... most volt időm meg kedvem lakkozni illetve fejbe megvolt már egy ideje hogy mit is szeretnék.



Eredetileg valami fehéres alapot szerettem volna amire kenem a pelyhes fedőt és arra fehér csipke minta...  de végül nem az lett, nem volt kedvem most ilyen manikűrhöz, de nagyon hasonló lett, maradtam az eredeti ötletnél csak az alapot cseréltem le egy gyengén fedő nude rózsaszínes lakkra.





Eredetileg nem terveztem hordani, mert nem volt előttem hogyan is fog majd kinézni.... így négy körömre készítettem el, de nagyon megtetszett így a többi körmömre is elkészítettem. Alaplakk után kentem egy réteget a halvány nudos rózsaszínes alapból, erre jött egy réteg pelyhes fedőlakk, majd megismételtem megint egy réteg a gyengén fedő alapból majd egy réteg pelyhes fedő. Erre kentem gyorsan szárító fedőlakkot, majd jöhetett a minta illetve még egy réteg fedőlakk rá.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- essence the gel 05 sweet as candy
- essence glamaxy top coat 34 glamaxy far, far away
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Plate 15 - Lacelove

Remélem azért tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtéstek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése