2019. szeptember 5., csütörtök

309. TESZT | Nicole Diary - L08

Mikor megláttam ezt a lemezt tudtam hogy mindenképp kell, nagyon tetszenek az ilyen típusú minták, itt is több mintát használtam végül fel a három manikűrön belül.




Erről a lemezről van szó, itt se volt egyszerű eldönteni melyik mintákat is használjam, ezért is használtam végül egy manikűrön belül több mintát is.

1. Manikűr: 





Alaplakkánt a szokásos eveline sensitive 8in1 alaplakkot használtam majd arra egy franken lakkom, amit azért is választottam mert egy rétegben fed és viszonylag hamar szárad, erre került a mint a born pretty nyomdalakkjának a 4# árnyalatával, fedőlakk nincs rajta.

2. Manikűr:





Itt is az eveline alaplakjával kezdtem majd erre szintén egy franken lakkom kentem, egy kicsit ilyen sellős szín. Mivel volt hasonló minta mint a selló pikkelye így azt mindenképp használni akartam hiszen egyik kedvenc mintám lett, illetve valami másik mintát is hozzá, a fekete nyomdalakk a BP-WN03/Throne árnyalata, itt használtam fedőlakkot is mert kicsit szemcsés volt a végeredmény,valószínű kerülhetett bele valami homok lakk vagy olyan ami hasonló. Egyedül itt használtam fedőlakkot ami a seche vite volt.

 3. Manikűr:





Az alaplakk szintén az eveline laplakkja amire szintén egy rózsaszín franken lakkot kentem egy rétegben, majd erre nyomdáztam a moyra rózsaszín nyomdalakkjával az SP.19 árnyalatával, erre nem került fedőlakk.

Remélem tetszettek az elkészült manikűrjeim, itt nem is tudnék kedvencet választani. 



A bejelölt mintákat használtam, itt manikűrönként kettő mintát használtam.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése