2019. szeptember 9., hétfő

310. Kihívás | Körömlakk színek 5. Nude

El is érkeztünk a következő témához ami a nude szín, szintén előbb megvagyok mint szoktam, de ezt most kivételesen nem fogom hordani mivel az előző téma manikűrje annyira tetszett, hogy a lábamra is elkészítettem illetve most azt akarom hordani ISMÉT, egymás után kétszer készítem el annyira tetszik, és ez nálam ritka.


 Nem bonyolítottam túl a dolgokat, alaplakk felkenése után két rétegben kentem fel az egyik franken nude lakkomat amire kentem gyorsan száradó fedőlakkot, ezután jöhetett a minta majd ismét fedőlakk.





Igazából tetszett az elkészült manikűröm, lehet egy másik helyzetbe hordom is, de most valahogy nem ehhez volt hangulatom illetve tényleg a pelyhes téma manikűrjét szerettem volna elkészíteni és azt viselni, ha nem így van akkor lehet hordtam volna.

Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Franken Polish by Akane
- Seche Vite dry fast top coat
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyou Pro Collection XL - 14

Remélem azért tetszett az elkészített manikűröm, és ne feljtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit sem.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése