2019. szeptember 12., csütörtök

311. TESZT | Avon mark. Gel Shine | Banana Cabana, Coral Rant, Honey Bee

A mostani Augusztusi újdonságok közül se volt egyszerű a választás, több lakk is volt és persze egyik jobban tetszett mint a másik... de végül csak sikerült kiválasztanom a három darabot. Annyi előnye viszont volt hogy a Szeptemberi újdonságoknál is ugyan ezek közül a lakkok közül lehetett választani így végül még sikerült onnan három másikat is kérni ami majd egy másik bejegyzésben lesz látható. Elsőre megijedtem, hogy nem kapom meg, mert nem kapták meg az e-mailem és akkor ugye nem látták, hogy mit szeretnék de szerencsére ideért a szeptemberivel egyszerre.

 Banana Cabana:



Ez egy gyönyörű sárga lakk, amiből nem sok van a készletembe de ez nagyon megtetszett és ami a képen lehet nem is látszik de tele van apró csillámokkal ami különlegessé teszi, nekem nagyon tetszik. Két rétegben van a körmeimen amire kentem gyorsan szárító fedőlakkot, de fedőlakk nélkül is nagyon szép fényes.



Ha lett volna valami méhecskés mintám akkor tuti azt használok rá, de úgy voltam vele ez jutott egyből eszembe, hogy illeni fog hozzá a minta. A Moyra fekete nyomdalakkjával nyomdáztam az SP.06 árnyalatával és a Pet'la Plate Kalo lemezt használtam hozzá. Lehúzhatós alapra készítettem a manikűrt akár a többi manikűrt is,a mintán már nincs fedőlakk csak a minta alatt.


Coral Rant:



Ennek is nagyon tetszik a színe, felkentve jobban tetszik mint az üvegbe, de a kép kicsit csalóka mert itt inkább olyan a színe mint a lakkos üvegben a lakknak. Két rétegben van a körmeimen, szépen lehet kenni a lakkot az ecsettel, önmagában is szép fényes, de én a gyors száradás miatt kentem rá gyorsan szárító fedőlakkot.




Ezt a manikűrt is a lehúzhatos alappal kezdtem ami a Moyra latexe volt, a Born Pretty nyomdalakkjával nyomdáztam a BP-WN01/In fire árnyalatával és a Nicole Diary-L08 lemezt használtam hozzá. Fedőlakk itt sincs a mintán csak alatta.

Honey Bee:




 Imádom a nude lakkokat így mindig jöhet egy újabb a készletbe, szerintem ez egy tökéletes nude szín, nekem legalább is, bőrszín/tónus függő kinek mi passzol a bőréhez kinek mi a tökéletes nude, de nekem ez az. Így ezt választanám kedvencnek a háromból, itt a képen nincs rajta fedőlakk, önmagában is szép fényes marad, de persze utána kentem rá a gyors száradás miatt és itt is két rétegben van a körmeimen.




Mint az előző kettő manikűrt ezt is a lehúzhatós alappal kezdtem, minta előtt van rajta fedőlakk de a mintára már nem használtam.
A Born Pretty nyomdalakkjával nyomdáztam a #4 árnyalatával és a BPL-028 lemezt használtam hozzá. Fedőlakknak pedig a Seche Vite dry fast top coat fedőt használtam, de csak minta előtt mindegyiknél a gyors száradás miatt.



Remélem tetszettek a manikűrök amiket készítettem. Nektek valamelyik lakk megvan? Van kedvenc Avon lakkotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése