2019. november 4., hétfő

321. TESZT | BPS | Nicole Diary - 104

Nagyon megtetszett ez a lemez, már nézegettem szerintem egy ideje, így végül ő is a választottak közé került. Három manikűrt készítettem vele ami már látható volt az avonos bejegyzésben is.



Nagyon megszerettem a Nicole Diary lemezeit is, nagyon jól használhatóak, nekem nagyon beváltak.


Erről a lemezről lesz szó, szerintem nagyon szép minták vannak rajta, nem is volt egyszerű eldönteni melyik mintákat használjam róla, de azért végül csak sikerült.

1. Manikűr:





Alapnak a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapját használtam, erre kentem 3 réteget az Avon Color Trend Flaming Red árnyalatával, nyomdalakknak pedig a BP-WN01/In fire árnyalatát használtam. A fedőlakk pedig a Seche Vite volt.

2. Manikűr:







Alapnak a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapját használtam, erre kentem 2 réteget az Avon Color Trend Geo Plum árnyalatával, nyomdalakknak pedig a Moyra Stamping Polish SP.07 árnyalatát használtam.Fedőlakkot nem használtam.

3. Manikűr:







Alapnak a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapját használtam, erre kentem 3 réteget az Avon Color Trend Molten árnyalatával, nyomdalakknak pedig a Moyra Stamping Polish SP.06 árnyalatát használtam.Fedőlakkot nem használtam.



A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem. 






 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése