2019. november 14., csütörtök

324. TESZT | Avon Luxe Crushed Crystal | Polished Plum, Radiant Rose, Teal Glitter

A Novemberi újdonságokból most nem volt nehéz választani, mert három lakk volt, de nem is bántam mert így könnyebb volt a választás. Nagyon tetszettek a lakkok, bár a neve alapján sejthettem, hogy homok lakkról lehet szó. 


Van jó pár homok lakkom, de valahogy már nem nyúlok utánuk pedig régen nagyon szerettem. Ezek a lakkokis nagyon szépek, csak mikor eszembe jut, hogy milyen nehéz lemosni inkább nem nyúlok homok lakk után. Önmagukba fotóztam le a lakkokat, de utána használtam fedőlakkot is a manikűröknél, duplán is. Úgy is nagyon szépek.

Polished Plum:




A Moyra lehúzhatós alapját kentem, majd erre két rétegben a lakkot, mivel homok lakk így nagyon hamar meg is száradt.




Itt már használtam fedőlakkot is, majd utána a mintát, amit rájöttem, hogy lila nyomdalakkom nincs is miután az jutott eszembe, hogy valami lila kéne... így gyors kutyultam egyet, majd minta után is kentem mindre fedőlakkot.

Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Franken Stamping Polish
- Moyou Suki Collection - 06
- Seche Vite

Radiant Rose:




 Itt is a Moyra lehúzhatós alapjával kezdtem, majd két rétegben a lakkot kentem fel, mivel homok lakk így nagyon gyorsan szárad.




 Itt is használtam fedőlakkot mindegyik körmömre a minta előtt is, majd a minta után is kentem rá fedőlakkot.

Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- BP-WN01/In fire
- Moyou Fashionista Collection - 04
- Seche Vite 

 Teal Glitter:



Itt is a Moyra lehúzhatós alapját kentem majd két rétegben a lakkot, nagyon gyorsan szárad mivel homok lakk.




Itt is használtam a minta előtt is mindegyik körmömre fedőlakkot, majd a minta után is használtam fedőlakkot mindegyik körmömnél.


Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyou Pro Collection - 02
- Seche Vite 


Mindegyik szín nagyon tetszik, homok lakként is, illetve fedőlakkal is, fedőlakkal kicsit ilyen holos/glitteres beütésű lakkok szerintem. Kedvencem a teal árnyalat lett, de mindegyik nagyon tetszik.

Nektek tetszik valamelyik a három közül? Megvan valamelyik? Szeretitek a homok lakkokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése