2019. november 11., hétfő

323. TESZT | BPS | Nicole Diary - 083

Mint írtam nagyon megszerettem a Nicole Diary lemezeket, így a csomagomban lévő 4 lemezből 3 lemez lett az. Ez a mostani amiről szó lesz a bejegyzésből nyárias lemez, sellős témájú, de nekem egyik kedvenc témám a sellős így nem bírtam kihagyni és azt is kértem, hiába van lassan itt a tél meg a rossz idő.





Erről a lemezről lesz szó, szokásos három manikűrt készítettem hozzá, de öt mintát használtam fel a lemezről, mert az egyik manikűrhöz három mintát választottam, a másik kettőhöz kettőt.

1. Manikűr:





Alapnak a Moyra Stamping Series Liquid Tape lahúzhatós alapját kentem, majd erre jött egy réteg az egyik franken lakkomból, és a Moyra Stamping Polish SP.06 árnyalatával a minta, fedőlakknak egy vízbázisút használtam az essence metal shock sealing fedőlakkot, amit ha hordtam volna még kellett volna rá rendes fedőlakk is, de így azt már nem használtam.

2. Manikűr:





Alapja ennek a manikűrnek is a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapja, majd erre jött egy rétegben a picture polish blueberry árnyalata amire a Moyra Stamping Polish SP.07 árnyalatával nyomdáztam. Fedőlakot nem használtam.

3. Manikűr:





 Alapja ennek a manikűrnek is a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapja, majd erre jött egy rétegben a Moyra Stamping Polish Sp.07 árnyalata amire egy franken nyomdalakkal árnyalatával nyomdáztam. Erre került fedőlakk ami a Seche Vite volt.



A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.
  




 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése