2019. november 7., csütörtök

322. TESZT | BPS | Born Pretty - Flower Tango - S001

Mindig is tetszettek a csipke minta mellett a virágos mintájú lemezek is, ez is ilyen lemez, ez is nagyon megtetszett így ezt is beleválasztottam a csomagomba.




Erről a lemezről van szó, szerintem nagyon jó minták vannak rajta, ez nem a szokásos nagy lemez, hanem a kis kocka, de ezek is nagyon jól működnek. Itt se volt egyszerű kiválasztani a mintákat, hogy melyiket használjam, de végül sikerült. Ehhez a lemezhez két manikűrt készítettem, de több mintát használtam fel.


1. Manikűr:





Alapnak a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapját használtam, arra került a Sally Hansen  Color Therapy 180 Chia on Life árnyalata amire a Moyra Stamping Polish SP.02 árnyalatával nyomdáztam, fedőlakknak pedig a Seche Vite fedőlakkot használtam.

2. Manikűr:






Itt is a Moyra Stamping Series Liquid Tape lehúzhatós alapot kentem, erre jött a Moyra Stamping Polish SP.07 árnyalatával a minta majd fedőlakk ami a Seche Vite volt. Itt két mintát is használtam, nagyon tetszett így minden alap nélkül, így készítettem hordásra is hasonló manikűrt.



A lemezről pedig a bejelölt mintákat használtam a manikűröknél.

A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



  

Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése