2020. április 13., hétfő

335. TESZT | BPS | Nicole Diary - 122

Ehhez az utolsó lemezhez most kivételesen nem nagyon volt ötletem, de azért sikerült kitalálnom milyen manikűröket készítsek vele, rég szerettem volna hasonló mintájú lemezt, csak most nem volt ötletem :D


Szerencsém volt ( attól függ hogy vesszük :D Gyerek felkeltett, miután visszaaludt meg úgy voltam visszafeküdni már felesleges, de így sikerült elkészítenem a tesztet :D )


Erről a lemezről lenne szó, tetszettek ezek a traveles feliratok is, de ugye most maradj otthon van,így nem éreztem annyira aktuálisnak, így olyat emiatt nem akartam készíteni, de azért sikerült választani mintákat.

1. Manikűr





Azért találtam olyan feliratot amit használni tudtam "let's slepp under the stars" nem tudom mennyire lehet kivenni a képekről a feliratot, és ha már csillagok, akkor hasonló mintát nyomdáztam, igaz pöttyök mint csillagok :D de most csillagok lesznek. 

Amit használtam:
- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Aengland Tristam
- Born Pretty Stamping Polish 4#

2. Manikűr





Nem tudom képről mennyire látszik, hogy hőlégballon akar az lenni, de mindig nagyon tetszett, így azt választottam, majd ha már azt akkor mellé felhőket ha már úgy is fent van, így passzol is hozzá.


Amit használtam:
- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Aengland Lady Of The Lake
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra Stamping Polish SP.06 


3. Manikűr






A két középső körmömre mit nyomdáztam is nagyon tetszett, így tudtam azt is használni fogom, csak azt nem tudtam mellé milyen mintát válasszak majd. Tetszett a kengurus is, de hát nálunk az nincs, így inkább a szarvast választottam.


Amit használtam:
- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Superchic Lacquer Rum-Billie
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra Stamping Polish SP.06 

 Mindegyik lakkot egy rétegben használtam, azért is választottam ezeket a lakkokat, mert tudtam hogy fednek egy rétegben és gyorsan is száradnak. Fedőlakkot nem használtam egyik manikűrnél se, se minta előtt se utána.




A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése