2020. április 20., hétfő

336. TESZT | BPS | Nicole Diary - 130

Teljesen abban a tudatban voltam hogy kész van az összes lemezről a teszt ( tényleg így is volt ) de erről a képek valahogy a fényképezőn maradtak, nem kerültek át a laptopra és nem lett belőle bejegyzés. Én pedig abban a tudatban voltam hogy erről is kint van már, hiszen már rég elkészült (februárban) emlékeztem is rá hogy megcsináltam. Mikor pedig a linket akartam elküldeni és utolsónak hitt bejegyzésemhez illesztettem a lemez linkjét szembesültem vele, hogy hiányzik egy bejegyzés. Laptopon se találtam, végül a fényképezőn megtaláltam, valahogy kimaradt, így most azt hoztam.


Nagyon tetszett ez a lemez is, így kértem őt is ( egy kis kerek téli lemez maradt ki a csomagomból, de az már sajnos nem is kapható, valószínű mire nekem feladták már nem volt és ezért nem kaptam ) cuki állatos lemez.


Erről a lemezről van szó, cuki jegesmedvés pingvines minták vannak rajta, nekem nagyon tetszenek a minták.

1. Manikűr






 Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Cirque Colors Smoky Quartz
- Moyra Gel Look No. 955 Fabienne
- Moyra Metal effect No. 304
- Moyra Stamping Polish SP.02
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Seche Vite dry fast top coat

2. Manikűr






Amit használtam:
- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Moyra Gel Look No. 915 Hélene
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Moyra Metal effect No. 304
- Seche Vite dry fast top coat

 3. Manikűr







Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Moyra Gel Look No. 954 Tetienne
- Moyra Stamping Polish SP.06
- Franken Stamping Polish by Akane
- Seche Vite dry fast top coat


Mivel kb két hónapja készítettem a manikűröket sok mindent nem tudok írni hozzá, egy rétegben használtam a lakkokat úgy emlékszem, mivel előtte vettem pár Moyra lakkot, így fel is avattam őket.





A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.





  
Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése