2020. április 6., hétfő

334. TESZT | BPS | BORN PRETTY - Flower Tango - L002

Az előző avonos bejegyzésemben is látható manikűrök lesznek majd ebben a bejegyzésben is, mivel ennek a lemeznek a tesztjét összevontam három avonos lakk tesztjével, mindig így szoktam, így nem csak sima lakkozás kerül az avonhoz hanem manikűrök is, illetve a lemeznél se kell azon gondolkodjak milyen alapokat kenjek illetve milyen színű nyomdalakkokat használjak.
 

 Nagyon tetszenek ezek a fajta mintájú lemezek is, így kértem tesztelésre őt is, ezután a lemez után már csak egy lemezem van amit még tesztelnem kell.


Erről a lemezről van szó, nekem nagyon tetszenek a minták így kértem.

1. Manikűr





Lehúzhatós alapra kentem egy réteg avon lakkot ( bustling bordeaux) majd arany nyomdalakkal ( BP-WN01/In fire) nyomdáztam két mintát, fedőlakkot nem használtam.

2. Manikűr







Ennél a manikűrnél is lehúzhatós alapra kentem két réteg avon lakkot (insta-glam), majd erre nyomdáztam ezüsttel ( moyra metal effect no. 301), fedőlakkot itt se használtam.

3. Manikűr





Lehúzhatós alapra kentem egy réteg avon lakkot (quicksand) majd erre fehérrel ( born pretty stamping polish 4#) nyomdáztam, fedőlakkot itt se használtam.

A lehúzhatós alapnak a moyra stamping series liquid tape bőrvédőjét használtam.



A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



 

Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése