2020. április 27., hétfő

337. TESZT | Avon Gel Shine | Freshly Minted, Peachy Sorbet, Red is Red

A mostani újdonságok közt gél lakk hatású krém lakkok közül lehetett választani, nem volt egyszerű ahogy szokott, de sikerült választanom három árnyalatot.

  
Most nem emlékszem, hogy eddig is ilyen volt-e az ecsete, de nagyon tetszett a lekerekített ecset, nagyon szépen lehet vele lakkozni, két rétegben használtam mind a három árnyalatot, fedőlakkot nem használtam. Száradását nem figyeltem felkentem a két réteget, pár percet vártam a kettő közt, sokat nem, majd fotóztam, vártam utána is valamennyit, nyomdapárnával ellenőriztem hogy mehet-e rá a nyomda ha igen nyomdáztam majd fotóztam és utána le is szedtem.


Freshly Minted



Nagyon szép menta kicsit kékes árnyalattal, nagyon szeretem az ilyen kellemes árnyalatú lakkokat is. Már van is nem egy ilyen a készletemben szerencsére.


Manikűr:



A középső körmömre nagyon jól sikerült a dupla nyomda, eredetileg nem terveztem ennyire pontosan rá, a gyűrűssel kezdtem, ott is tetszett, de a középső sokkal jobb lett. Ehhez a színhez valahogy most ezt a mintát tudtam elképzelni, eredetileg csak feketével mert az arannyal egy másik árnyalatot akartam nyomdázni, de úgy voltam vele kell az még ide. 

Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Moyra Stamping Polish SP.06
- BP-WN01/In fire
- Moyra No. 113 Love is all around

Peachy Sorbet



Nagyon gyönyörű barack árnyalat, ha ilyesmi árnyalatot látok mindig az essence indian summer lakkja jut eszembe, és mindig ahhoz hasonlítom, ha esetleg az elfogyna és nem lehet kapni akkor legyen belőle utánpótlás. Persze a tökéletes hasonmását még nem találtam meg más árnyalatokban, ez is barackos árnyalat, esetleg más fénynél lehet látni rózsaszínesnek, de ezt leszámítva nem hasonlít, mert az meg rózsaszín mint barack és kicsit élénkebb a színe is. De persze ettől függetlenül nagyon tetszik ez a barackos árnyalat, mert nagyon szeretem az ilyen árnyalatú lakkokat is.


Manikűr: 




Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- Born Pretty Stamping Polish 4#
- BP-WN01/In fire
- Moyra No. 116 Burning the Ice

Már megvan egy ideje az a lemez amiről ezt a mintát használtam, de valahogy sose került használatba, és most ( 2 moyra kis lemezt vittem hogy ezek közül lesz a három manikűrhöz minta) úgy voltam hogy ez a minta menne ehhez a színhez fehérbe, illetve még el tudtam volna rá képzelni virágot, de nem volt kedvem festegetni rá, így maradt ilyen. 


Red is Red



Mit mondhatnék, kedvenc árnyalatom a piros így kötelező darab ha látok. Eredetileg egy rétegbe akartam felkenni de végül kettő rétegbe kentem fel, és amilyen szerencsés vagyok pont ezt folyattam kicsit meg. Piros szín révén nem hazudtolta meg magát, és nagyon ragaszkodó, nem volt egyszerű letakarítani a bőrről.

Manikűr:



Ide választottam az aranyat, és szerintem jól is döntöttem mert nagyon jól mutat ezzel a színnel ez az árnyalatú arany.

Amit használtam:

- Moyra Stamping Series Éiquid Tape
- BP-WN01/In fire
- Moyra No. 113 Love is all around


A lakkokat az avontól kaptam tesztre, de ez nem befolyásolta a véleményem, én nagyon szeretem az avon lakkokat, már előtte is voltak a márkától lakkjaim.

Nekem mind a három manikűr tetszett amit elkészítettem, nektek tetszenek az elkészített manikűrjeim? Ti szeretitek az avon lakkokat? Szoktatok beszerezni? Melyik a kedvencetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése