2019. január 3., csütörtök

247. TESZT | Avon mark. Cosmic Lights | Cool Slick, Oil Slick, Warm Slick

Mikor ezeket a lakkokat kértem nagyon kíváncsi voltam rájuk, mert inkább fedőlakként voltak feltüntetve de elvileg önmagukban is fednek. Üvegben nagyon szép színűk van, én elsőre önmagába akartam felkenni őket, de végül úgy döntöttem, hogy sötét alapra kenem majd fel.




Elsőre feketére akartam de aztán eszembe jutott az egyik avon kollekció amiben olyan sötét egy rétegben is a lakk, hogy majdnem feketének látszik így végül azt választottam mint a három körömlakk alá.

Ez a lakk a mark. Gel Shine kollekció wild & bitten nevű árnyalata, ez alá pedig mind a három manikűrnél a szokásos moyra lehúzható alapját kentem.

Cool Silk:






Egyedül itt kentem gyorsan szárító fedőlakkot a sötét alapra, hogy gyorsabban száradjon, a többinél nem. Készítettem vakus képeket is, de ezeknél a lakkoknál teljesen más színük lesz, úgy nem volt olyan szép a képeken, így siettem hogy mindegyikről jó képet tudjak készíteni. Mivel siettem így nem vártam száradást, egyből felkenés után készítettem a képeket majd megnéztem gyors hogy lettek-e jók és készítettem a következőt.

Oil Slick:






Ennél a manikűrnél is a lehúzhatós alappal kezdtem majd egy réteggel az avon wild & bitten árnyalatával, kicsit vártam azért bár nem teljes száradást és kentem is rá a lakkot majd fotóztam is. Nekem abszolút kedven színárnyalatom az ilyen fajta zöldes árnyalatú körömlakk, így ez az egyik kedvencem, bár mind a három nagyon tetszik.

Warm Slick:






Itt is a lehúzhatós alappal kezdtem majd az avon wild & bitten árnyalatával egy rétegben. Szintén vártam azért egy kicsit mielőtt felkentem volna egy réteget majd fotóztam. Ez is egyik kedvencem a színárnyalata miatt, nagyon tetszenek az ilyen rezes barnás lakkok is.


Mind a három árnyalat nagyon szép szerintem, ha nagyon muszáj lenne kedvencet választani akkor az oil slick lenne, de egyből mögötte a warm slick és a cool slick lenne a harmadik.

Gondoltam rá, hogy nyomdázzak rá valamit, de végül semmi ötletem nem volt milyen színnel illetve mintával lehetne feldobni. Nagyon tetszettek így önmagukba is így úgy voltam nem takarom el semmilyen mintával.

Nektek tetszenek a lakkok? Megvan esetleg valakinek valamelyik? Ha igen hogyan használta, önmagában vagy valamilyen színű alapra? Milyen színű alapon néznétek még meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése