2019. január 24., csütörtök

253. TESZT | BPS Black Datura Series BP-BD02/Virege De Fer & Peel off nail latex Antifreezing Latex-free

Mindig is tetszettek a különféle akár holo akár sima csillámos fedőlakkok, így most azt kértem illetve latexet ami latex mentes, ilyenem még sose volt, gondoltam kipróbálom. És ha már ennél a manikűrnél amúgy is használnom kellet bőrvédőt így gondoltam akkor ezt is letesztelem és így egy bejegyzésbe mutatom meg őket.




Black Dature Series BP-BD02/Virege De Fer

Ez egy holo fedőlakk, nem tudom önmagába fed-e én csak egy rétegben próbáltam ki sötét illetve világos alapon.



Az alap az Avon mark. Gel Shine wild & bitten árnyalata egy rétegben majd erre jött a holo fedőlakk.







Manikűrt is készítettem vele.





A BP-WN04/Pure árnyalattal nyomdáztam és a Moyra No. 120 We believe in magic lemezéről a mintát. A világos színű manikűrnél az alap szintén egy Avon lakk a true colour tranqiliti árnyalata és szintén ezzel a nyomdalakkal és lemezzel nyomdáztam.






Peel off nail latex Antifreezing Latex-free







Ennél a manikűrnél próbáltam ki a latexet, itt felkenés után de még száradás közben van. Amit tapasztaltam, hogy kicsit lassan szárad, már ahhoz képest amit használni szoktam legalább is lassabb.




Itt már nyomdáztam is rá, bár végül nem teljesen olyan mintát sikerült választanom, de egyik mintánál azért látszik hogy ment rá a mintából.



Itt elkezdtem leszedni, sajnos mint írtam videót nem tudok készíteni így csak képenként tudom megmutatni.



Így egybe le is jött az egész.




Végül nem sok mindent kellett takarítanom utána.


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet, én nagyon szeretem a Born Pretty termékeit.

A holo fedőlakkot mindenképp ajánlom, szerintem egy rétegben is szép, de aki kevesli kenhet még egy réteget belőle, én elégedett voltam az egy réteggel is. A latex se rossz cucc, csak nekem a Moyra latexe jobban bevált, de mivel azon kívül mást még nem próbáltam így úgy volt vele, próbáljuk ki. Amire kell arra lehet használni, biztos elhasználom én is ha már van, legfeljebb ha nem kell sietnem a lakkozással olyankor.




Ha megtetszett volna bármelyik termék akkor a felsorolásnál a nevére kattintva kiadja hozzá a linket. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése