2019. január 7., hétfő

248. Kihívás | Téli hangulat 6. Édesség

El is érkezett a következő téma az édesség, előző három témát előre elkészítettem szerencsére mert utána letört a körmöm sajnos. Így nem tudtam volna készülni, de szerencsére mivel előre készültem így meglett. A mostani témánál még kicsik a körmeim, de nem akartam a saját témám kihagyni, csütörtök este eszméltem rá, hogy másnap péntek és még nincs manikűröm a témára és mivel aznap lakkoztam így úgy döntöttem arra kerül a minta. Még jó hogy nem nyomdáztam :D




Nézegettem a mintáim mit kéne használnom, végül az lett amit nem akartam mert azt egyszer használtam hasonló témánál, de nem találtam másikat ami jobban tetszett volna így azt választottam. Ja és persze a szokásos minionom se találtam, így másikat használtam helyette :D



Itt rendes alaplakkot használtam mivel nemrég vettem egy lakkot és muszáj volt kipróbálnom így azt kentem fel, minta nem is került rá ami így utólag jó is. Így tudtam rá nyomdázni. Nagyon tetszik ez a lakk, abszolút nem bántam meg hogy megvettem.





Nem volt elképzelésem, hogy milyen szín lett volna az alap, na de így jól jött ki.

Amit használtam:





- Eveline 8in1 Total Action
- Polished for days Rudolph
- essence Metal Shock Sealing top coat
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-WN04/Pure
- Moyou Londin Princeaa Collection - 03

Ez lett volna az én manikűröm, remélem azért tetszett és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.

2 megjegyzés: