2019. január 14., hétfő

250. Kihívás | Téli hangulat 7. Hóember

El is érkeztünk a kihívás utolsó előtti témájához, bár én mindig előbb készülök, ha nem úgy alakulna az időm is legyen bejegyzésem illetve manikűröm. Most csütörtök van és hétfőn lesz aktuális, de úgy voltam vele most van időm elkészítem amíg tudom.




Ezután már csak egy témánk maradt, de már indítottam egy új kihívást ha ennek vége. 

Az essence nyomdalemezén van kis hóember minta így gondoltam ki is próbálom, így azt választottam, ezt két körmömre készítettem el. A többi körmömre pedig a havat szerettem volna megjeleníteni, illetve a hóemberek alatt is. 



Mivel kicsik voltak a minták így kettőt is nyomdáztam belőle. 






Eredetileg szerettem volna olyan képet ahol hó van a kezembe, de a tetőn már nem volt :D ( tetőtér) így maradt csak a minyonnal.

Lehúzhatós alapot használtam, majd 2-2 rétegben a két féle fehér lakkot, a két középsőre nyomdáztam majd "havat" festettem alájuk is az ecsettel. A két középső körmömre minta előtt használtam fedőlakkot is.

Amit használtam:





- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- essence the little x-mas factory 02 let's take an elfie
- China Glaze texture there's snow one like you
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-WN04/Pure
- essence ho ho ho stampy set



Remélem nektek is tetszett az elkészült manikűröm, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


2 megjegyzés:

  1. hát ez a texture lakk haláli! azt hittem akrilfestékkel pamacsoltad fel, nagyon ötletes :) olyan mint ha habcsók lenne a körmeiden!

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) Hát inkább a havat akartam vele megjeleníteni :D

    VálaszTörlés