2019. január 21., hétfő

252. Kihívás | Téli hangulat 8. Pingvinek

El is érkeztünk a kihívásom utolsó állomására is ami nem más mint a pingvinek. Szerintem nagyon cuki állatok, kedvencem a madagaszkár pingvinjei :D ki ne szeretné őket :D Én minden fordulót nagyon élveztem, mikor volt időm meg kedvem volt hogy előbb el is készültem a fordulókkal, de nem bánom mert így biztos időben megvoltam mindig.




Nem volt előre eltervezett manikűr, igazából mikor készítettem döntöttem mindenről milyen alapszín legyen meg milyen minta. Sokszor jobban is tetszenek az így készült manikűrjeim mint amit fejben elképzelek és miután kész még se olyan mint elképzelte, persze nem mindig van így mert sokszor teljesen olyan amilyet szerettem volna, de ugye az is előfordul.



Lehúzhatós alapra készítettem el, majd egy réteg fehér nyomdalakkot kentem fel amire kentem gyorsan szárító fedőlakkot,majd erre jött egy réteg egy avon lakkal. Ezután jöhetett a minta illetve mindegyik körmömre nem szerettem volna, de üresnek éreztem a többit így egy holo fedőlakkal kentem le a többi körmöm. Fedőlakkot csak a nyomdalakkra kentem, a végén nem.





Amit használtam:




- Moyra Stamping Series Liquid Tape
- BP-WN04/Pure
- Avon True Pro+ Halo White
- Seche Vite dry fast top coat
- BP-WN03/Throne
- BP-BD02/La Vierge De Fer
- Moyra Stamping Polish 36- Winter is Coming

Ma Ágnes névnap van így szeretnék boldog névnapot kívánni Myrkkyneito Áginak illetve minden olyan olvasómnak akit Ágnesnek hívnak.

Remélem tetszett az elkészült manikűröm és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.


4 megjegyzés:

  1. cuki mani lett, remélem a kihívásoddal együtt végre a tél is véget ér :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Jó lenne ha jönne a jó idő, az a képeknek is csak jót tesz, ha van jó fényviszony :D

      Törlés