2019. január 16., szerda

251. TESZT | BPS Flashing Vision Series BP-FV06 South Arena

A nemrég kapott tesztcsomagomba kaptam egy lila csillámos lakkot ami lehúzható.  Ezt nem kértem elsőre nem is értettem mi ez a lakk, gyors meg is néztem mi az amit kértem illetve rákerestem erre a lakkra is.




Kivételesen nem készítettem teljes lakkozást, csak egy ujjamon próbáltam ki, és úgy voltam a lényeg így is látható így maradtam ennél a változatnál. 




Alaplakkot nem használtam, csak magában felkentem két rétegben. A lakkállaga kicsit ragacsos állagú, gondolom amiatt amitől lehúzható lett. De nem okozott gondot a lakkozás, simán fel lehet így is kenni a lakkot. Használtam rá fedőlakkot is a Seche Vite fedőlakkom.




Itt bekentem körömágypuhitó olajjal ami  a Moyrától van, nekem ez a kedvencem, évek óta csak ezt használom. Ha fogyóban van újraveszem.




Itt lehet látni hogyan jön le a körömről, sajnos videót nem tudok készíteni így ezt a folyamatot is csak képekben tudom megmutatni.



Végül így nézett ki miután leszedtem. Nem tudom ha hordom a manikűrt akkor jobban lejött volna-e, de így nekem ennyire jött le. A maradékot hamar le tudtam mosni körömlakk lemosóval.



És ami pedig lejött a körmömről, nem jött le egészbe inkább több darabba.

Akit ez nem zavar annak ajánlom, főleg ha szereti a lehúzhatós lakkokat. Én sose voltam oda értük, hisz sérülékenyebbek mint egy rendes lakk amit le kell mosni. Mivel nem hordtam így nem tudom meddig maradna fent.


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet, én nagyon szeretem a Born Pretty termékeit.




Ha megtetszett akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

2 megjegyzés:

  1. Nem néz ki rosszul ez a lakk! Csak az ilyen lehúzhatónak én sem látom nagy értelmét főleg, ha utána úgyis át kell törölni a körmöt lemosóval....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szép színe van az tetszik. Csak én se látom értelmét a lehúzhatós részének, mert sokkal hamarabb megkopik meg lejön mint a rendesen felkent lakk, ha meg a lemosás a baj, akkor meg ott az alufóliás módszer :)

      Törlés