2019. január 30., szerda

254. Kihavás | Kedvenc szín 1.Piros/Bordó

Kicsit megkéstem a saját kihívásom első témájával, mert elkészítettem a manikűröm még pénteken, majd fotóztam és persze akkor merültek le az elemek... majd takarítottam aznap a manikűrnek annyi is volt. Nem tudtam hogyan sikerültek a képek, majd ma készítettem másik manikűrt mert nem tartottam valószínűnek, hogy jók lettek a képek. És mikor nézegettem a képeket azokat is megnéztem és voltak jó képek is. Késve de végül két manikűrrel érkezem a témára.



1. manikűr:






A Cirque Colors Garnet lakkja az egyik kedvencem, joker lakk ha nem tudok dönteni mit de valamit szeretnék ezt kenem, így a témára is ezt szántam. Gondoltam kéne valami minta is azért, mert nem szoktam nyomdázni erre a lakkra annyira szeretem, hogy általában csak önmagába hordom. Így került rá az aktuális kedvenc mintám. A használt dolgokról nem is tudtam képet készíteni hogy lemerült az elem, meg nem is készítettem gondolva nem is lesznek jó képek... de azért felsorolom.

Amit használtam:

- Eveline sensitive 8in1 total action
- Cirque Colors Garnet
- essence metal shock sealing top coat
- BP-WN04/Pure
- Moyra Stamping Plate 31 - Lacelove 2
- Seche Vite dry fast top coat

2. manikűr:








Ezt a manikűrt is mint az elsőt hordásra terveztem, így alaplakkot is használtam, majd felkentem a színeket 2-2 rétegben amire az essence fedőjét kentem, gyűrűs ujjam körmére nyomdáztam Rudolfot mivel a választott lakknak az a neve így gondoltam passzol is, majd fedőlakkal zártam a lakkozást.


Amit használtam:




- Eveline Sensitive 8in1 total action
- Poished for Days Rudolph
- ILNP Fame
- essence metal shock sealing top coat
- BP-WN03/Throne
- essence nyomdalemez
- Seche Vite dry fast top coat



Remélem nektek is tetszett a két manikűröm amit a témára készítettem, és ne felejtsétek el megnézni a többiek manikűrjeit se.





2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek! Jó ,hogy megmutattad az elsőt is, gyönyörű a Cirque lakk! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen :) Igen nekem is egyik kedvenc lakkom :)

      Törlés