2020. március 2., hétfő

329. TESZT | BPS | BORN PRETTY - Outer Space - L002

Ezt a lemezt is kinéztem már egy ideje, de mindig mást választottam, de most végül kértem ezt a lemezt is. Nagyon szeretem a galaxy témájú mintákat is, sokféle stílusú lemezek tetszenek és mindegyik stílusnál szokott lenni egy aktuális kedvenc lemez vagy kedvenc minta egy lemezről, de aki szeret nyomdazni az érti miről beszélek, nyomdalemezből sosem elég.


 Azért is szeretem ennyire a lemezeket ellenben a matricákkal (azokat is szeretem) mert ez sose fogy el, mindig ott vannak a lemezbe belevésve a minták, ellenben a matrica egyszer elfogy. Így nekem mióta belejöttem a nyomdázásba, azóta a kedvenc körömdíszítési eszközöm a nyomázás, mindig ehhez nyúlok ha nem csak kifestem a körmöm egy színre.

És akkor mutatom is a lemezt.


 Három manikűrt készítettem ahogy szoktam, bár nincs már annyi időm rá, de már nem tudnék csak egy manikűrt készíteni a lemezhez, én úgy érzem hitelesnek egy lemez tesztjét ha több minta is van használva, több manikűr. Manikűrönként két mintát 
használtam, így összesen hat mintát próbáltam ki a lemezről.


1. Manikűr





 Mindenképp valami sötétes holo lakkot szerettem volna alapnak ami fed egy rétegben, így végül a picture polish blueberry árnyalat mellett döntöttem ami az egyik kedvenc lakkom lett, imádom az áfonyát, és fed egy rétegben, sose használtam ezt a lakkot még két rétegben, imádom a színét is. Erre nyomdáztam fehér nyomdalakkal (Born Pretty Stamping Polish 4#) majd fedőlakkal zártam a lakkozást. (Seche Vite)

2. Manikűr





Tudtam hogy szeretnék valami lilás manikűrt is így végül egy essence lakkra esett a választásom az ultra violet árnyalatára. Erre nyomdáztam arany nyomdalakkal (Moyra Stamping Polish SP.09) majd fedőlakkal zártam a lakkozást. (Seche Vite)

3. Manikűr





Utolsó manikűrnél bajba voltam milyen színt használjak milyennel nyomdázzak rá illetve melyik mintákat?! De végül sikerült olyat választanom amit alapjáraton sose választanék, így alapnak egy sárga nyomdalakkot kentem fel (Moyra Stamping Polish SP.12) erre nyomdáztam egy lila franken nyomdalakkal majd fedőlakkal zártam a lakkozást. (Seche Vite)
Ez olyanra sikerült ami kicsit a komfortzónámon kívül esik, de nagyon tetszett a végeredmény, nem is gondoltam volna hogy ennyire fog, mint a színválasztás és a minta választása, mert eredetileg valami zöldes ufósat szerettem volna de végül emellett döntöttem.




A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése