2020. március 23., hétfő

332. TESZT | BPS | Nicole Diary 120

Mikor ezt a lemezt kértem úgy számoltam hogy január közepe fele ér ide meg majd ezzel kezdem és még bele fog majd férni. De végül február közepén ért ide és az előzőleg ideért tesztcsomaggal is el voltam maradva (ez se akkor kerül majd ki mikor elkészül, illetve a manikűrök már jóval a bejegyzés előtt megvoltak, kb 3 hét mire kint lesz a bejegyzés megírása után)


Imádom a hópelyheket és ez is egy hópelyhes lemez ( mi más lenne :D )  Így kértem mivel nagyon tetszettek rajta a minták, és úgy voltam ha már nem lesz aktuális akkor se számít mert annyira tetszettek.


Erről a lemezről van szó, külön tetszett hogy szinte pár mintát leszámítva egyesével vannak a hópelyhek és mindegyik más fajta. Erről a lemezről a három manikűrhöz tizennégy mintát használtam.

1. Manikűr:





 Alapnak az ilnp fame lakkját kentem majd erre nyomdáztam két féle mintát egy fehér nyomdalakkal, (Born Pretty Stamping Polish 4#) fedőlakkot nem használtam.

2. Manikűr





Mivel hópelyhek így a picture polish winter árnyalatát kentem fel ( az üvegén hópelyhek vannak, emiatt is választottam végül) amire tíz féle hópelyhet nyomdáztam egy fehér nyomdalakkal, ( Born Pretty Stamping Polish 4#) fedőlakkot itt sem használtam.

3. Manikűr






 Ezt a manikűrt már úgy készítettem hogy hordani is fogom, így isterveztem hogy ez lesz az utolsó mert ez marad is a körmeimen. Alaplakkot is használtam (eveline sensitive 8in1) majd erre kentem a Moyra Gel Look No. 955 Fabienne árnyalatából egy réteget, majd erre nyomdáztam a fehér nyomdalakkal ( Born Pretty Stamping Polish 4#) és a gyűrűsujjamra raktam köveket is, ezt aliexpressről rendeltem de born prettys kövek, ez a fehéres  kő nagyon megtetszett így megvettem, és úgy is terveztem hogy itt használom fel, itt már használtam fedőlakkot is.



A lemezen jelölt mintákat használtam a manikűröknél.


A lemez teljesen jól működik, szokásos minőség így csak ajánlani tudom annak aki szeret nyomdázni.  Nekem eddig még nem volt gondom egyik lemezzel sem.

A lemezt tesztre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményem.



 Ha megtetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az AKAQ10 kódomat, kedvezményt is adnak, de csak a teljes árú termékekre vonatkozik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése